Biamor Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Alt er ikke gratis selv om det er free 2 play. Du må f.eks kjøpe quest-pakker utenom start-områdene hvis ikke du har tenkt å grinde deg opp til level 50. Du har heller ikke tilgang til monsterplay. Begrensninger : Antall karakterer, hvor mye penger du kan ha, inventory, mail, chat-funksjon osv. Alt kan du lese her : http://www.lotro-europe.com/freetoplay/info/ Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Virker som jeg har alt det samme som en som har betalt, og flere jeg kjenner spiller også nå, gratis. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg antar at de har ikke så mange kunder igjen Godt mulig, kanskje de så på andre spill som har utviklet sin egen free to play metode med suksess. En form for free to play virker til å være fremtiden for mange mmorpgs. Lenke til kommentar
Aginaridan Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Virker som jeg har alt det samme som en som har betalt, og flere jeg kjenner spiller også nå, gratis. Codemasters startet "Welcome back week" siden de måtte utsette lanseringen av F2P. Alle kontoer skal ha blitt aktivert, selv om du ikke har betalt noe. Når F2P lanseres så vil du fort se begrensningene en gratiskonto har. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Alle kontoer? dvs min som jeg ikke har rørt på år og dager uten å melde meg på "welcome back week" eller? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Forstår meg ikke på den utrolig frustrerende login problemene jeg har. Brukte en evighet med å laste ned Lotro og en evighet med å patche det. Har også en konto men når jeg prøver å logge meg innpå (gjennom TurbineLauncher.exe) så står det bare feil brukernavn/passord. Men får til å logge meg innpå nettsiden deres med samme brukernavn/passord. Hjelp. Endret 19. september 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Dumt spørsmål; men har du en europeisk klient som du prøver å logge inn med en amerikansk konto? Codemasters -> Europa Turbine -> USA Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 du kan ikke spille amerikansk konto på europeisk klient... det samme fungerer også motsatt Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 LOTRO skal bli f2p 2.11.2010 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Men du fremdelest kjøpe spillet? Eller kan du lage en bruker og spille på den? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tror ikke du trenger å kjøpe spillet, men vet ikke sikkert. Jeg logga bare inn på min gamle konto, veldig koselig å springe rundt i the shire igjen. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 F2P er blitt lansert i Europa nå, så det er bare å registrere seg å spille. Trenger ikke kjøpe noen ting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Men pass på å hente Codemasters sin versjon, ikke Turbine fra USA. De er to forskjellige utgivere der og her, og du får masse problemer med registrering og servere hvis du henter feil versjon. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg forstår det rett når jeg hører at alt content som kom på release, dvs alt av quests og slik opp til lvl 50 er gratis og tilgjengelig? Da frister det faktisk å teste igjen, husker det var flere aspekter ved spillet som jeg likte ved launch. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg forstår det rett når jeg hører at alt content som kom på release, dvs alt av quests og slik opp til lvl 50 er gratis og tilgjengelig? http://www.lotro.com/betasignup/vipchart.html Levelcap er 50, men du har bare quests i 3 områder; som burde få deg til level 20 eller så. Personlig så synes jeg at du får veldig lite gratis; grei "trial", men skal du basere deg på å faktisk spille spillet, så må du betale. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har forsøkt å finne ut hva ting koster, men det er visst ikke bare bare. Hva koster spilletid, egentlig? Og hva vil questpakkene koste? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Spilletid koster vel ingenting nå? For andre ting du kan kjøpe; så var denne oversikten grei: http://forums.lotro.com/showthread.php?347917-LOTRO-Store-Full-Price-List Kostnaden for et turbine point er vel 1$ for 100, hvis du kjøper mye om gangen. Vet ikke hva det koster her i europa. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Premiumaccount, da. Eller hva det nå blir. For det er vel en accounttype en kan ha som koster penger, men som da har tilgang på alt? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ah, riktig. Er livstidsmedlem selv, så jeg har ikke satt meg så inn i det Forskjellen mellom premium og free er vel bare en character slot? Kjøper du et eller annet for ekte penger, så blir du automatisk premium medlem så vidt jeg vet. Abonnerer du, så er du vip. Aner ikke hva det koster i måneden <.< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Mail fra Codemasters fra 3.november: "Today marks an important milestone in the history of The Lord of the Rings Online™, (LOTRO) as it introduces a Free to Play model. With that in mind, we are pleased to inform you that your Codemasters Online Player Account can now be used to access The Lord of the Rings Online free of charge. All you need to do is download the game and use your existing account details to log in and play. To re-iterate, LOTRO is now Free-to-Play so you will not be charged. If you do not wish to take advantage of this there is no need to do anything and you may disregard this email. If you're still unclear as what Free-to-Play means to you, why not take a look at our Free-to-Play FAQ on the website. Click here to download the latest client." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå