Jakoozie Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Metal Gear Solid: Rising ser ut til å forlate alt som heter sniking. Les mer Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) "har gjort Raiden til en av de mer forhatte spillheltene til nå" Det var litt sterkt sagt syns jeg Lurer på nesten i hvilken hule jeg har sittet i de siste årene, for jeg likte Raiden veldig godt, spesielt i MGS4, med sitt nye "ninja" theme EDIT: Jo, hva skjer med at MGS kommer nå til Xbox? Endret 15. juni 2010 av StopNsteer Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sony gidder ikke å punge ut... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 For all del, MGS4 er et flott spill, men når skaperen har sagt at det var siste spillet med Snake, så er det like greit å starte på nytt med noe helt annet. Ikke bare bytte hovedkarakter og fortsette med snikegameplayet. Rising ser ufattelig tøft ut, så dette blir nok garantert et kjøp for min del. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen grunn til at Raiden springer rundt i høyhælte sko...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg