Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor kundeservice = Frekkhet


Anbefalte innlegg

Dette er noe av det verste jeg har hørt: En arbeidskollega av meg ble oppringt av Telenor kundeservice da de merket en redusering i internettbruken fra hans abonnement ( grunnet bytte til NetCom ). Han ble da kontaktet av en mannlig konsulent fra Telenor som la frem flere ordninger Telenor tilbyr. Etter ca 5-10 min. med snakk om tilbud, hvor ingen av disse passet min kollega, spurte han da ( selvfølgelig ) om ADSL. Ettersom vi holder til et forholdsvis grisgrendt strøk så har vi ikke noe tilbud om dette per i dag, men til dette svarte konsulenten: "Der er jo du som har valgt å bo der du bor, det kan ikke vi gjøre noe med".

 

Er dette mulig!? Hadde dette vært meg så hadde jeg forlanget å få navn og nummer på denne konsulenten for så å gjøre livet hans så surt jeg kunne på alle mulige måter samtidig også klage til topps i dette monopolistiske selskapet.

 

Jeg vet dette har blitt diskutert opp og ned i alle slags mulige forum, men jeg skal vedde på at det er dobbelt så mange som "bare" klager til sine venner om dette også.

 

Hva skal til for å få denne giganten ned til normal størrelse igjen slik at de verdsetter de kundene for at de i det hele tatt bruker deres tjenester, istedet for å behandle folk som dritt!

 

Beklager lengden, men jeg følte at dette var et minimum av hva jeg kunne skrive for å få ut min frustrasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Responstiden på Telenor sin Kundeservice ble jo rost opp i skyene av "TV2 Hjelper Deg" for en uke eller 2 siden. Gjennomsnittlig ventet man under 1 minutt. Derimot hadde Tele2 og Netcom mellom 10 og 20 minutters ventetid.

Ikke at jeg skal forsvare Telenor, så må man vel anta at noe "galt" har skjedd :smile:

Lenke til kommentar

Borre: Det var ikke Telenor Internett som ble testet i testen du snakker om! Jeg har selv hatt problemer med Telenor ADSL, har snakket med dem ca hver 3.dag (i 6 uker) og ventet i snitt 40minutter før jeg kommer igjennom. Jeg har også opplevd å stå i 50 minutter i kø for å bli nr1 i køen, ventet 17minutter som nr1 for så å bli koblet fra...

MEN heldigvis er 80080001 (nummeret til Telenor) et GRATIS-nummer!

 

Konkl. Telenor er IKKE interessert i å ta vare på sine kunder! Ergo: Telenor SUGER!!

Lenke til kommentar

Tro ikke at konkurrenten er noe bedre.

 

Har forsøkt tre ganger i dag å nå frem til NextGenTel, og hver gang har jeg blitt brutt etter ca. 20 minutter. Det samme har også skjedd tidligere i uken, da etter å ha ventet enda lenger (sånn sett er dette kanskje et fremskritt?). Enten så har de en feil ved sentralbordsystemet, eller så er det vel en eller annen barmhjertig sjel som vil spare våre svette ører fra mer Erik Hanøy og fjortissmusikk.

Lenke til kommentar

Det koster faktisk penger å ringe 80080001 eller Telenor Kundeservice. 0.57 kr i oppkobling, og alle den tiden du kunne jobbet til deg MASSE penger istedet for å vente. Og det at du blir kuttet av som nr 1, var fordi at de ikke tillater venting over 60 minutt, da "kastes" folk automatisk av, men dette får man ikke orientering om, ihvertfall før du har ventet i alt 11 timer, da spurte jeg rett ut, og fikk faktisk et nogenlunde svar.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-30 13:22, zandzpider skrev:

ja telenor suger..! jeg venta i kø på kundeservice. jeg var nr 22... så gikk det brukbart nedover. emm ble nr 17 7 ganger jo... åsså når jeg var nr 3 ble jeg flytta tilbake til kø nr 8. åsså når jeg endelig fikk no svar så la han på.... kosta meg ****n meg 180 kr.! *****


 

Slapp av det blir værre.. :wink:

Telenor skal kutte bemanningen på kundeservice og opplysningen - og det var vist ikke bare litt.. :evil:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-31 11:43, Ar`Kritz skrev:

IKKE nevn Telenor og kundeservice i samme setning.


 

Nei, det blir som Dave Mustaine sier det: "Military Intelligence, two words combined that can´t make sense." :wink:

 

Nextgentel derimot, der tar de telefonen etter 4 ring, og alle jeg har snakket med (fire kundebehandlere + sentralbord) har vært skrekkelig hyggelige og behjelpelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...