Falco-Master Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Trenger en ny trådløs router til en leilighet, men jeg har lite peiling på routere, så jeg håper noen kan komme med noen gode forslag. Viktg for meg er dette: Den må være stabil. Det er pri 1. (Hadde en Linksys WRT54 eller noe sånt. Var fornøyd med den. Aldri noe tull. Det er viktig) Være høvelig rask trådløs, ha n-standard. Trenger ikke være noe proffrouter. Blir vel mest brukt til surfing og spille online med både PS3 og Wii. Må kunne takle et lite trådløst LAN av og til. Viktig at den ikke er for knøvlete å sette opp. Forslag? Har sett litt på Jensen Airlink 89300. Linksys WRT160N, og WRT61NEU. Erfaringer? Har ikke så mye peiling på routere selv, så blir glad for all hjelp. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mange som kan duge til ditt bruk. Ta en titt på D-link DIR-655. De Linksysene er OK. Ville styrt unna Jensen, de kneler ofte. Selv har jeg ASUS RT-N16 som er meget stabil. http://www.smallnetbuilder.com/index.php?option=com_chart&Itemid=&chart=121 Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har sjølv hatt D-link DIR-655 i over eit år no. Den oppleves som veldig stabil både over kabel og trådløs sjølv ved stor torrent trafikk. Anbefalar denne. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Støtter D-link DIR-655 jeg også! Mange jeg kjenner har gode erfaringer, og jeg kjøpte nylig en selv for 699,- på elkjøp. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Må hive meg på DIR-655 jeg også. Tror ikke jeg har hatt noe trøbbel noen gang. Har 3stk forskjellige steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå