niclas091 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Fikk et lite problem med bilen min i dag, den har kjørt helt fint hele dagen, men nå når jeg skulle ut en tur, så rygga jeg 3 meter, også døde motoren helt og ville ikke starte. Når jeg vrir om nøkkelen så kommer det bare en slags suse lyd. Sjekka olja og det var ikke mer igjen, men oljelampen har ikke lyst eller noe.. Hva kan være galt? Kjører Audi A4 95 mod. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Suselyden er startmotoren som ikke slår inn. Hadde akkurat samme problemet på min gamle BMW E36. Da fikk jeg som regel suselyd på de første forsøkene, men prøvde jeg lenge nok ville den som regel starte. Lenke til kommentar
niclas091 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Takker for svar, men fant ut nå at det er ikke noen suselyd, men heller en skranglelyd fra motoren når jeg vrir om nøkkelen, tror det er registerkjede på bilen, men er ikke helt sikker. Kan det være denne som er slakk? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Vet ikke om disse bilene har kjede eller reim. Forresten så kan en ødelagt startmotor høres helt jævlig ut. På min bil kom det først en suselyd, etterfulgt av en kraftig skrapelyd. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sikker på at du ikke har havarert hele greia og den lyden er startmotoren som ikke klarer å dra svinghjulet rundt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå