Gjest sad Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei. Jeg har kjent denne jenta ganske lenge. Vi har det sinnsykt mye morro sammen når vi er sammen. For litt mere enn ett halvt år siden så gikk det opp for meg at jeg var forelska i henne. Jeg viste ikke hvordan det var og være forelska før dette skjedde. Jeg har bare blitt mere mere forelsket i henne. Jeg prøvde lenge og finne på noe med henne alene, men det endte alltid opp med at vi fant på noe sammen med andre... Har også blitt fortalt at hun likte meg før. Etter hvert så begynte jeg og gi opp henne. Og i det siste så har hun begynt og date en annen fyr. Jeg har i det siste prøvd og glemme henne, men det er faen meg umulig. Så det endte med at jeg sa det til henne en gang på en fest. Jeg sa jeg likte henne og at jeg tenkte på henne hele tida. Hun svarte da at hun likte meg som en venn. Siden det så har det bare vært pinlig og møtes. Spørsmålet mitt er hva i huleste skal jeg gjøre? Noen som har litt mere erfaring på dette?? Går liksom rundt med ett håp om at hun skal bli forelsket i meg. Kanskje jeg liksom "våknet" noen følelser hos henne når jeg sa det... Eller må jeg bare tvinge meg til og glemme henne? Går og tenker på henne hele tida.. vil dette gå over etterhvert?? Blir snart gal :Ø Håper noen gidder og svare.. Takker Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Så lenge hun dater en annen og har en annen person i hodet er det vel i grunn ganske vanskelig for deg å "bryte" denne nye forelskelsen hennes. Jeg har lyst til å si at du ikke skal gi opp og fortsette å prøve, holdt motet oppe osv...men det ser heller ganske mørkt ut er jeg redd, i og med at hun allerede har sagt at du allerede er i vennesonen. Du burde gjøre som henne, finne deg ei anna jente sånn at du også har en annen person i hodet, da blir det straks lettere å glemme venninna di. edit: For å legge til noe så er det godt mulig følelser vekkes til live etter at man er klar over at noen liker deg. Har personlig erfaring der, ei jente var interessert i meg uten at jeg var interessert i henne, og avviste henne. Det var først etterpå at jeg begynte å få følelser for henne, men da var det for seint. Så helt umulig er det ikke, men det tryggeste er vel å gå videre. Endret 15. juni 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Vil også si at det tryggeste er å gå videre. Vist hun holder på med en annen person og er forelska i han så er vell det liten sjangs for at hun skal komme etter deg, når hun allerede har sagt at hun ser på deg som en venn. Prøv å glem henne! Og er veldig enig at du burde finne deg noen andre, for det blir veldig mye enklere å glemme henne da. I tilegg vet jo vennina di at du liker henne, så vist hun skal ombestemme seg sier vell hun ifra:) og vist hun ikke gjør det har du komt deg videre and life goes on med bedre mennesker som faktisk liker deg! Er ikke så veldig lenge siden jeg var forelska i ei jente og tenkte på henne konstant. Venta på melding, ville at hun skulle ta kontakt hele tiden. Så fant jeg ut at hun holdt på med en annen. Da forsvant følelsene egentlig veldig fort og alle de tankene om henne ble borte etter en stund. Lenke til kommentar
Gjest sad Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Takker for svar Det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå