Ottesen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 heisann... Tenker å ta opp matte, da alså 1p/2p, men hva kan man ha med seg ? Skjønner jo såklart man kan ha med kalkulator og skrivesaker, men kan man ha med seg regelbok, eller noe annet hjelpemiddel ? mvh Lenke til kommentar
martheee Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 heisann... Tenker å ta opp matte, da alså 1p/2p, men hva kan man ha med seg ? Skjønner jo såklart man kan ha med kalkulator og skrivesaker, men kan man ha med seg regelbok, eller noe annet hjelpemiddel ? mvh På del 1 (2 timer) kan du ha med kun vanlige skrivesaker, linjal, passer, gradskive. På del 2 (3 timer) kan du bruke alle hjelpemidler du vil bortsett fra ting som kan kommunisere som mobil, internett osv Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Aha, er noen år siden jeg gikk på skolen Takker for svar Endret 15. juni 2010 av Ottesen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Merk at vaktene ofte er uinformerte og unødvendig strenge, og "alle hjelpemidler" ofte ender opp med "hjelpemidler vakten føler seg komfortabel med" Endret 15. juni 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Okay, målet er egentlig kun å bestå, så håper det går greit Angående hjelpemiddel så håpet jeg å fått med meg en perm med noen stikkord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå