The Stig Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tilbake til jungelen i det første tillegget til Bad Company 2. Les mer Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Høres bra ut! Håper jeg får den samme feelingen som jeg fikk av BF:V. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Fra promo'en startet gikk humøret mitt fra vanlig til supert. Gliste fra øre til øre. Liten, men rå promo må jeg si. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gleder meg VELDIG. Men vil ikke at de skal fokusere på bc2: vietnam før de har fjerna den forferdelige laggen, fiksa bugsa og gitt oss NYE maps. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jotneggen. Har da egentlig mange nok maps, og selv merker jeg aldri lagg. Men kniv bugg etc. blir vel fikset fort Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jotneggen. Har da egentlig mange nok maps, og selv merker jeg aldri lagg. Men kniv bugg etc. blir vel fikset fort 6 maps på rush er ikke nok føler jeg, mw2 har 26 til sammenligning. Også vet ikke jeg om du spiller på pc eller konsoll, men jeg opplever veldig mye lagg på konsoll til tider. Vi har også fått 3 patcher, men ingen knife fiks. De burde gjøre seg ferdig med spillet før de starter på expansion. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Retro Blir nok kjøpt når det kommer i butikken =) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jotneggen. Har da egentlig mange nok maps, og selv merker jeg aldri lagg. Men kniv bugg etc. blir vel fikset fort 6 maps på rush er ikke nok føler jeg, mw2 har 26 til sammenligning. Også vet ikke jeg om du spiller på pc eller konsoll, men jeg opplever veldig mye lagg på konsoll til tider. Vi har også fått 3 patcher, men ingen knife fiks. De burde gjøre seg ferdig med spillet før de starter på expansion. Expansion kommer vel ikke før juletider? De har vel mange nok team til å fikse alt sammen. Mw2 har vel også betydelig mindre maps også. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Faen meg på tide. Ser bra ut. Gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg ville heller hatt 3-4 kliss nye maps som matcher tidsperioden spillet opprinnelig foregår i. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er ikkje så mye meir å si enn følgende; Fantastisk! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Huff, der håpet jeg det var snakk om en ny BF:Vietnam... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! x2! Wow, dette skal bli digg! Håper virkelig de tar med noen klassiske maps fra BF:Vietnam. Og kanskje napalm fly. Gleder meg enormt iallefall. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fikk skikkelig forrest gump følelse av den trailern.. De kunne hjerne fortsatte med musikken da å latt oss "flyte" gjennom ett par action scener med musikken i bakgrunnen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Dette gleder jeg meg til! Det er snakk om singleplayer missions også? Kanskje vi får se mer til hippie black hawk piloten! Uansett så tror jeg dette blir bedre enn map packsa til MW2. Her er alt gjennomført i detaljer og mapsa er mye større! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Nei, dessverre. Det er utelukkende snakk om flerspiller. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Åja, spennende nyhet uansett! Syns det var blåst opp så jævelig at jeg trodde det var helt nye oppdrag.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! x2! Wow, dette skal bli digg! Håper virkelig de tar med noen klassiske maps fra BF:Vietnam. Og kanskje napalm fly. Gleder meg enormt iallefall. Blir jo ikke Vietnam uten napalm bomber osv. Endret 17. juni 2010 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ser fett ut Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg