Beyma Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hva kommer dette av. Den sender ut masse spam fra mailen min. Skjedd to ganger nå den siste uken. Har jeg virus eller er det noe rart med hotmail? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sikkert noe du har fått via facebock. Sett denne? http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10001568 Bytt passord... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 bytt passord? Er gjort. Noen flere med hotmail som sliter med dette? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Har ikke sett den facebook videon nei. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Vel,det finnes sikker 100vis andre som gjør tilsvarende på fjasboka.. Endret 15. juni 2010 av taz Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg er veldig forsiktig med hva jeg trykker på, hvilke sider jeg besøker o.s.v. - MEN jeg har nå fått bekreftet at jeg har sendt ut minst to "bølger" med virusmail fra e-posten min. Jeg har @live.com (Hotmail med andre ord). Jeg skjønner at jeg må bytte passord, men er det noe mer jeg kan gjøre? Er det noen programmer jeg kan kjøre som fjerner eventuell dritt som skulle ha kommet inn på maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå