Gå til innhold

Forumtreff i Bergen: 09.07.2010 BLI MED =D

QBab

Anbefalte innlegg

Folk som ikke leser spoilere fortjener FAEN ikke komme.

Nei, så klart blir det forumtreff som planlagt.

TIDLIGERE INNLEGG OVER VAR BARE EN ØVELSE! 2av3 bestod med glans, dette var langt over forventningene.

SER DERE KL 1800 :w00t:

Edit:

Toppris var med på leken, han er ikke lettlurt må dere vite.

(PS: Det var hans ide og si det var avlyst, helt seriøst liksom)

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem våger å påstå jeg ikke biter? :hrm:

Oooog, jeg vil vite hva som skjer! Ute? Inne? Sentralt? Ikke sentralt? Nakenbadet på lørdag rett etter solen var gått ned, vannet var fantastisk herlig :thumbs:

Godt å høre at selv Carl den store kan ta feil.

Jeg nakenbadet i går! Det var ubeskrivelig godt.. Anbefaler absolutt alle å nakenbade så fort som mulig, det er en grovt undervurdert opplevelse man faktisk ikke ønsker å gå glipp av. Veldig greit for å kurere litt dagen derpå-tendenser også.

Er dessverre ikke med på nakenbad, akkurat.ermm.gif

Synd. Så lenge det ikke ble tatt bilder kunne jeg sikkert blitt med. Folk trenger ikke være så forlegne for nakenhet, vi har alle kjønnsorganer. Kanskje jeg skal begynne å dekke til nesen min eller noe i protest mot denne latterlige tabuen. Ellers er et fullt mulig å kle av seg i vannet, og ingen ser noe særlig ^^, Er følelsen av å ikke ha noe som helst mellom seg selv og resten av verden som er tingen.

For du kan ikke komme etter jobb?

Hvem melder seg frivillig til å kjøre meg til/fra jobb slik at jeg orker noe annet enn å synke sammen på en sofa og sovne? :wee:

Til jobb vet jeg ikke, men kunne kanskje ha hentet deg på motorsykkelen min. Dog blir det sikkert mindre stress om noen med bil stilte opp ^^ Det viktigste er jo at så mange som mulig kommer.

Jeg visste faktisk ikke at forumtreffet var i dag, jeg fant det ut helt tilfeldig akkurat nå. Jeg kommer fremdeles, men skal på jobb kl. 7 i morgen tidlig.. Så det blir et lite helvete. Men men.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt skal vi møte på den blå steinen og deretter vandre mot QBabs residens, ja. Men været er dritbra, så egentlig burde vi vært ute en plass ^^, (ikke ment som en oppfordring til å forandre planene)

Edit: Snorre, leste signaturen din. VI er average/small minds vi da? :)

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Psh. Ute er da oppskrytt. Dessuten tror det kommer til å skye over ganske fort. Det er meldt regnvær fra klokken seks og utover (kilde: yr.no). Spørs jo selvsagt hvor rett værmeldingen har. Men de pleier å være ganske nøyaktige på samme dag.

Edit: Haha. Fy faen, svensken. Litt irriterende når han kom sjanglende bort og skulle mase med oss. Nei, gi meg heller en full tysker. De tror jeg er langt triveligere. ;)

Edit 2: @Sitronsaft:

Mja. Selv om dette er et "event" og vi diskuterer "personer", så er det et event vi selv deltar på, og personer vi selv kjenner. Jeg tror frøken Roosevelt heller tenkte på folk som diskuterer andre sine "events" og mennesker de ikke kjenner. Typisk kjendissnakk og sladder om den siste kjendishendelsen.

Edit 3: Denne mannen hopper i dusjen. "Merkelig" hvor svett man blir av å gå rundt å rengjøre ting hele dagen. :p

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...