QBab Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Folk som ikke leser spoilere fortjener FAEN ikke komme. Nei, så klart blir det forumtreff som planlagt. TIDLIGERE INNLEGG OVER VAR BARE EN ØVELSE! 2av3 bestod med glans, dette var langt over forventningene. SER DERE KL 1800 Edit: Toppris var med på leken, han er ikke lettlurt må dere vite. (PS: Det var hans ide og si det var avlyst, helt seriøst liksom) Endret 9. juli 2010 av QBab Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Dick. Endret 9. juli 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hvem våger å påstå jeg ikke biter? Oooog, jeg vil vite hva som skjer! Ute? Inne? Sentralt? Ikke sentralt? Nakenbadet på lørdag rett etter solen var gått ned, vannet var fantastisk herlig Godt å høre at selv Carl den store kan ta feil. Jeg nakenbadet i går! Det var ubeskrivelig godt.. Anbefaler absolutt alle å nakenbade så fort som mulig, det er en grovt undervurdert opplevelse man faktisk ikke ønsker å gå glipp av. Veldig greit for å kurere litt dagen derpå-tendenser også. Er dessverre ikke med på nakenbad, akkurat. Synd. Så lenge det ikke ble tatt bilder kunne jeg sikkert blitt med. Folk trenger ikke være så forlegne for nakenhet, vi har alle kjønnsorganer. Kanskje jeg skal begynne å dekke til nesen min eller noe i protest mot denne latterlige tabuen. Ellers er et fullt mulig å kle av seg i vannet, og ingen ser noe særlig ^^, Er følelsen av å ikke ha noe som helst mellom seg selv og resten av verden som er tingen. For du kan ikke komme etter jobb? Hvem melder seg frivillig til å kjøre meg til/fra jobb slik at jeg orker noe annet enn å synke sammen på en sofa og sovne? Til jobb vet jeg ikke, men kunne kanskje ha hentet deg på motorsykkelen min. Dog blir det sikkert mindre stress om noen med bil stilte opp ^^ Det viktigste er jo at så mange som mulig kommer. Jeg visste faktisk ikke at forumtreffet var i dag, jeg fant det ut helt tilfeldig akkurat nå. Jeg kommer fremdeles, men skal på jobb kl. 7 i morgen tidlig.. Så det blir et lite helvete. Men men. Endret 9. juli 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du tar jo bare tlf til din mor slik du gjorde sist gang ROFL xD Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hahahahahhaha. Ja det var tider. Men hvordan skulle det hjelpe på manglende søvn før en 8-timersvakt på jobb? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Mulig jeg ikke klarer å rekke å møte opp til kl 6. Må rydde og vaske stuen og kjøkkenet og soverommet mitt før jeg hopper i dusjen. Men jeg skal komme så fort som mulig! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Flyet ditt landet allerede? Vask fort! Jeg møter opp rett før seks. Går vel i finklær siden AK ikke godtar meg som ganstah. Da får jeg være DJENTELLMENN Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er det kleskode? Forresten Carl, jeg ringer til deg om jeg får behov til å ringe til noen. Så ha med mobilen! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ja, og du kommer. Vi møtes klokken 8. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hei, Marie. Ser du snoker på meg. Skyndt deg hjem fra ferien så vi kan kose. Endret 9. juli 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Damn, damn, damn it! Leste akkurat en pm som innholdt link til denne tråden. For sent å melde seg på? Endret 9. juli 2010 av jop91 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Gurk. Noe infantilt trøtt etter jobb idag. Men tror jeg skal klare å dra den feite ræven min (metafor, ræven min er ikke veldig feit altså) ned til byen. Blir det hjemme hos QBab dette her? Eller hva skjer? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Såvidt jeg har skjønt skal vi møte på den blå steinen og deretter vandre mot QBabs residens, ja. Men været er dritbra, så egentlig burde vi vært ute en plass ^^, (ikke ment som en oppfordring til å forandre planene) Edit: Snorre, leste signaturen din. VI er average/small minds vi da? Endret 9. juli 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Psh. Ute er da oppskrytt. Dessuten tror det kommer til å skye over ganske fort. Det er meldt regnvær fra klokken seks og utover (kilde: yr.no). Spørs jo selvsagt hvor rett værmeldingen har. Men de pleier å være ganske nøyaktige på samme dag. Edit: Haha. Fy faen, svensken. Litt irriterende når han kom sjanglende bort og skulle mase med oss. Nei, gi meg heller en full tysker. De tror jeg er langt triveligere. Edit 2: @Sitronsaft: Mja. Selv om dette er et "event" og vi diskuterer "personer", så er det et event vi selv deltar på, og personer vi selv kjenner. Jeg tror frøken Roosevelt heller tenkte på folk som diskuterer andre sine "events" og mennesker de ikke kjenner. Typisk kjendissnakk og sladder om den siste kjendishendelsen. Edit 3: Denne mannen hopper i dusjen. "Merkelig" hvor svett man blir av å gå rundt å rengjøre ting hele dagen. Endret 9. juli 2010 av Snorre Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 MSg og jeg endte opp i USA og må desverre melde pass på kort notis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå