Eplefe Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg har jobb i morgen, og er ikke ferdig før åtte. So I guess that's it for me. Endret 8. juli 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 For du kan ikke komme etter jobb? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ojoj har lyst til å spionere, jeg skal stå ved DNS med kikkert og se ned på dere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 For du kan ikke komme etter jobb? Hvem melder seg frivillig til å kjøre meg til/fra jobb slik at jeg orker noe annet enn å synke sammen på en sofa og sovne? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Da er det bare én dag igjen! Hvordan er stemningen? Været skal visst ikke være så veldig bra... Hvor bor du, Qbab? Jeg er i alle fall veldig giret! Og jeg vil stå og trippe ved den blå steinen i morgen klokken 18:00 som avtalt. Jeg bor med johannes kirken. 5 Minutt i fra den blå stein. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg er så godt som garantert med. Skjønt, jeg står opp klokken halv seks i morgen tidlig, så skal ikke love at jeg er den mest våkne av deltagerene på treffet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Skal opp halv seks selv, så blir litt av en gjeng det da. ...men kommer selvsagt.må vist forandre det til et kanskje likevel Endret 8. juli 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg blikke fotograf. Mitt er gone og nye er på vei. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvorfor går du fra Nikon til canon! SVIKER! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Noen må ta med kamera. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 ###FORUMTREFFET ER AVLYST SE NEDERST PÅ FØRSTEINNLEGG FOR MER INFO### Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Aawh det var leit Jaja, slikt skjer.. Kunne vel ikke du forutse. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 ###FORUMTREFFET ER AVLYST SE NEDERST PÅ FØRSTEINNLEGG FOR MER INFO### Bjørn, det der var FAEN ikke morsomt. Du får en jævlig hard ris på rumpen i morgen. Du er klar over at folk sikkert ikke gidd lese det i taggen, bare innlegget ditt, sant? Sees i morgen kl. 18, mangs. Eller, i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå