Gå til innhold

Forumtreff i Bergen: 09.07.2010 BLI MED =D

QBab

Anbefalte innlegg

Jepp. Kommer iført maks gangstahstil bare for å få grunn til å bruke klærne jeg fikk sponset for å ta modellbilder av de.dribble.gif Ikke at det er så meg, men det får bare være meg for den dagen.harhar.gif Altfor store til meg.

Derfor må jeg gå arm i arm med Mortania.cool.gif

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig lyst å komme om ingen har noe imot det. Skal bli gøy å treffe dere fra forumet ;D

Det blir da gøy å treffe den som opphøyet meg til dronning :D

Hmmmm... Mon tro om jeg vil bli sett i nærheten av en med gangstahklær... :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst å komme om ingen har noe imot det. Skal bli gøy å treffe dere fra forumet ;D

Det blir da gøy å treffe den som opphøyet meg til dronning :D

Hmmmm... Mon tro om jeg vil bli sett i nærheten av en med gangstahklær... :hrm:

Hahaha. :love:
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig. Spesielt til å møte dronning Mortania.

Carl, tror aldri jeg fikk invitasjon til forrige treff. You hurt my feelings man. Kanskje det bare var jeg som hadde en periode med inaktivitet fra forumet.

Forresten Carl, hva er det du har bilde av? Masse kondomer? :whistle:

Lenke til kommentar

Du fikk invitasjon, men neeeida - du måtte jo være AFC (les: Away from Carl). Ja gled deg til å møte henne. Hun er konge. thumbup.gif Om du tar på deg godlukt så får du litt kosebesøk om hun sitter vedsiden av deg. wub.gif Hun biter ikke, dog, mon.

Nei, er logo til et firma jeg skal ta bilder for. De produserer klær i USA.new_yes.gif

1535uv8.jpg

Lenke til kommentar

Hun biter ikke, dog, mon.

Synd.

Kan ikke huske å ha fått noen invitasjon, men du har sikkert rett. Får jo invitasjoner til stadighet, blir vanskelig å huske ALLE sammen.. :whistle:

Kult at du har fått fotojobb da. Det mener jeg. Du som har tatt bilde av han kjekkasen der? :!: Love Money. Liker det. Kan jo egentlig ikke få noe bedre navn, penger og kjærlighet er jo tross alt kanskje det vi mennesker bryr oss mest om. Får du klær i betaling da eller?

Lenke til kommentar

Er dessverre ikke med på nakenbad, akkurat.ermm.gif

Slutt å kødd da riot, du har jo Datt ass! :dribble:

Tror jeg.

Edit:

Over til hvor ting skjer. Ser ut som det blir regn på fredag, så da kan vi eventuelt ta det i klubb intim (her i kåken lizm) og så stikke ut senere om det er stemning for det.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Da er det bare én dag igjen! :dribble:

Hvordan er stemningen? Været skal visst ikke være så veldig bra...

Hvor bor du, Qbab?

Jeg er i alle fall veldig giret! Og jeg vil stå og trippe ved den blå steinen i morgen klokken 18:00 som avtalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...