Riot™ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Jepp. Kommer iført maks gangstahstil bare for å få grunn til å bruke klærne jeg fikk sponset for å ta modellbilder av de. Ikke at det er så meg, men det får bare være meg for den dagen. Altfor store til meg. Derfor må jeg gå arm i arm med Mortania. Endret 2. juli 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har veldig lyst å komme om ingen har noe imot det. Skal bli gøy å treffe dere fra forumet ;D Det blir da gøy å treffe den som opphøyet meg til dronning Derfor må jeg gå arm i arm med Mortania. Hmmmm... Mon tro om jeg vil bli sett i nærheten av en med gangstahklær... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har veldig lyst å komme om ingen har noe imot det. Skal bli gøy å treffe dere fra forumet ;D Det blir da gøy å treffe den som opphøyet meg til dronning Derfor må jeg gå arm i arm med Mortania. Hmmmm... Mon tro om jeg vil bli sett i nærheten av en med gangstahklær... Hahaha. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kan noen friske opp den sjabre hukommelsen min og fortelle meg når det sist var forumtreff i Bergen? Jeg husker søren meg heller ikke om det var det treffet som var hos Ethram eller det som var på Fløyen eller what not. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Stemmer det ja. Det var vel den gang jeg ikke var med. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Så, hva skjer folkens? Nærmer sig nå. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Lurer på om vi slår G2Petters treff. Jeg selv syntes det var episk. Haha... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg gleder meg veldig. Spesielt til å møte dronning Mortania. Carl, tror aldri jeg fikk invitasjon til forrige treff. You hurt my feelings man. Kanskje det bare var jeg som hadde en periode med inaktivitet fra forumet. Forresten Carl, hva er det du har bilde av? Masse kondomer? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du fikk invitasjon, men neeeida - du måtte jo være AFC (les: Away from Carl). Ja gled deg til å møte henne. Hun er konge. Om du tar på deg godlukt så får du litt kosebesøk om hun sitter vedsiden av deg. Hun biter ikke, dog, mon. Nei, er logo til et firma jeg skal ta bilder for. De produserer klær i USA. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hun biter ikke, dog, mon. Synd. Kan ikke huske å ha fått noen invitasjon, men du har sikkert rett. Får jo invitasjoner til stadighet, blir vanskelig å huske ALLE sammen.. Kult at du har fått fotojobb da. Det mener jeg. Du som har tatt bilde av han kjekkasen der? :!: Love Money. Liker det. Kan jo egentlig ikke få noe bedre navn, penger og kjærlighet er jo tross alt kanskje det vi mennesker bryr oss mest om. Får du klær i betaling da eller? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg gjør det fordi jeg kjenner ene eieren. Fikk klærne gratis, men hva jeg får i betaling får være som så. Så hva skjer folkens? Klar? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvem våger å påstå jeg ikke biter? Oooog, jeg vil vite hva som skjer! Ute? Inne? Sentralt? Ikke sentralt? Nakenbadet på lørdag rett etter solen var gått ned, vannet var fantastisk herlig Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er dessverre ikke med på nakenbad, akkurat. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Er dessverre ikke med på nakenbad, akkurat. Slutt å kødd da riot, du har jo Datt ass! Tror jeg. Edit: Over til hvor ting skjer. Ser ut som det blir regn på fredag, så da kan vi eventuelt ta det i klubb intim (her i kåken lizm) og så stikke ut senere om det er stemning for det. Endret 6. juli 2010 av QBab Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva er dette for noe? Jeg bor i Bergen! Hva som foregår her? Hvor gammel er folket her? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Vi skal ha forumtreff. Selv er jeg 21, tipper de andre er alt fra 16 til 25+(?). Bare å slenge seg på. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Ja du er hjertelig velkommen. Haha, takk, Qbab. Vil du ha en bit? Kan gjerne ta det i "kåken". Masse aktiviteter å finne på. Endret 7. juli 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Da er det bare én dag igjen! Hvordan er stemningen? Været skal visst ikke være så veldig bra... Hvor bor du, Qbab? Jeg er i alle fall veldig giret! Og jeg vil stå og trippe ved den blå steinen i morgen klokken 18:00 som avtalt. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Trippe på hva? Endret 8. juli 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå