Gå til innhold

Forumtreff i Bergen: 09.07.2010 BLI MED =D

QBab

Anbefalte innlegg

Finnegans er en koselig plass å sitte :)

Er en stund siden sist jeg var der nå.

*holde liv i tråden*

Finnegans er ikke det samme. Det er nå fem ganger større, med tre biljardbord og 13 storskjermer de viser fotball på :ohmy:

Så hver gang jeg er full der plasserer jeg meg inne på det nye området for å bli vant med det. Jeg har enda ikke vært der edru :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folkens, drit i drepe tråden om jeg poster et bilde av meg i baris omfavnet av en sexual harrasment panda. Jeg får komplekser av slikt. Geez

Du ville bare briefe med kroppen din, gullgutt. :love: Fikk litt lyst å gjøre det samme, men jeg overdrev slik en gang jeg posta rumpen min og en haug med "DAT ASS :3"

Lenke til kommentar

Eplefe: Takk for alle gratulasjoner, pandaen var jævlig vanskelig å få tak i. Men når jeg til slutt fikk smuglet han over grensen så lever han et godt liv. Får mat nesten hver dag, har egen korg og sove i. Prøver å lufte han vær dag.

For alle jentene som sitter å lurer fælt på om jeg har gitt all kjærligheten min til pandaen, tvert imot. Etter at pandaen er kommet i hus har jeg blitt ekstra glad i mennesker med innover tiss og da spesielt de som ikke har hår i alle kriker og kroker.

Riot give us datt ass! :thumbup:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Hva med grillings ved sjøen en plass? Noen som vet om en fin plass?

Var snakk om gamlehaugen ved et tidligere treff, men det er vel litt strengt der.

Hvis noen vet om en holme eller en plass som er fint å være og ikke ender opp med besøk i byens glattcelle er det bare å komme med forslag! :D

Lenke til kommentar

Åja, har aldri vært der så vet ikke hvordan det er.

Men hvor mange er med på noe slikt? Grilling og muligens bading? Det er jo veldig fint i toppen av Nipedalen også, ved Tennebekktjørna. Ikke sikker på badetemperatur, men det er en fin sandstrand der, som det går an å leke med.

post-23578-1277287721,2346_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...