mortania Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Finnegans er en koselig plass å sitte Er en stund siden sist jeg var der nå. *holde liv i tråden* Finnegans er ikke det samme. Det er nå fem ganger større, med tre biljardbord og 13 storskjermer de viser fotball på Så hver gang jeg er full der plasserer jeg meg inne på det nye området for å bli vant med det. Jeg har enda ikke vært der edru Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ah, der har jeg ikke vært nei :o Må jeg gjøre noe med. Til helgen sikkert. Og helt sikkert en gang eller to i uken hvis været holder seg Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ah, der har jeg ikke vært nei :o Må jeg gjøre noe med. Til helgen sikkert. Og helt sikkert en gang eller to i uken hvis været holder seg Må det være bra vær for at du skal sitte inne i en pub? Du er rar Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sendte kun til deg, Snorre. Peppep fikk ikke, ei heller resten. Mest grunnet opptatt med andre ting (mase med fruen over emessenn maessom). Se aa sende PM til resten av crewet. PS: Aassen drikke kjoeper vi, AK? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Aassen drikke kjoeper vi, AK? Tuborg! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Neh, men sitter jo ute på finnegans da Og det er koseligere å gå til sentrum hvis det er sol og varmt! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) EDIT ADD: Uuuu, gralla med Vegard, Qbab. Skal du bringe han? Vegard? Hvilken av de? Kosevegard? Yoshigar? Eller sexyboivegard? Endret 22. juni 2010 av QBab Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Folkens, drit i drepe tråden om jeg poster et bilde av meg i baris omfavnet av en sexual harrasment panda. Jeg får komplekser av slikt. Geez Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det er litt vanskelig å kommentere, jeg ville gratulert deg med pandaen, siden dere ser ganske close ut Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Folkens, drit i drepe tråden om jeg poster et bilde av meg i baris omfavnet av en sexual harrasment panda. Jeg får komplekser av slikt. Geez Du ville bare briefe med kroppen din, gullgutt. Fikk litt lyst å gjøre det samme, men jeg overdrev slik en gang jeg posta rumpen min og en haug med "DAT ASS :3" Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Eplefe: Takk for alle gratulasjoner, pandaen var jævlig vanskelig å få tak i. Men når jeg til slutt fikk smuglet han over grensen så lever han et godt liv. Får mat nesten hver dag, har egen korg og sove i. Prøver å lufte han vær dag. For alle jentene som sitter å lurer fælt på om jeg har gitt all kjærligheten min til pandaen, tvert imot. Etter at pandaen er kommet i hus har jeg blitt ekstra glad i mennesker med innover tiss og da spesielt de som ikke har hår i alle kriker og kroker. Riot give us datt ass! Endret 22. juni 2010 av QBab Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hahaha, nei da må du poste noe selv først. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Nei, på tide vi skifter tema. Noen som har noe ide til hva vi kan gjøre på forumtreffet? Bortsett fra å spille flaske tuten peker på, seff. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva med grillings ved sjøen en plass? Noen som vet om en fin plass? Var snakk om gamlehaugen ved et tidligere treff, men det er vel litt strengt der. Hvis noen vet om en holme eller en plass som er fint å være og ikke ender opp med besøk i byens glattcelle er det bare å komme med forslag! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det er ikke så veldig strengt der egentlig bortsett fra at de blir sint på deg om du ikke rydder opp etter deg, noe de ikke merker før etter du er gått. Også stenger parken kl 22. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Åja, har aldri vært der så vet ikke hvordan det er. Men hvor mange er med på noe slikt? Grilling og muligens bading? Det er jo veldig fint i toppen av Nipedalen også, ved Tennebekktjørna. Ikke sikker på badetemperatur, men det er en fin sandstrand der, som det går an å leke med. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Bare grumsperioden ikke er begynt der oppe. Skal man bade der, må man bade i første halvdel i sesongen. Resten av tiden er det liksom mer gjørme enn vann :/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Samma for meg. Nyter spriten, maten og selskapet jeg. Bading er ikke HELT min ting, med mindre noen har jet ski? Grr, fylla med Remi, Qbab, Rebecca, AK, Snorre og resten av folket = WIN. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 ja! Men trenger ikke svømme for å bade. Jeg kan ta med volleyball for eksempel. Eller man kan ta med andre ting. Supersoaker anyone? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Spørs om folk tåler å se meg i bikini, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå