mortania Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg kan ikke bli så veldig lenge da, kjører til Gudvangen tidlig på lørdag. Men jeg skal være i sentrum hele natten, så stikker ikke kjempetidlig. Hvor mange jenter blir det egentlig? Meg og Eplefe? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Vent... AK?! Kanskje jeg finner fram godduften og blir sniffet på den kvelden også. Haha. Holder deg gjerne i hånden. Må dra med deg Laila og vise dem (meg og, for den saks skyld) hva dette tequilabuddygreiene er for noe. Skills eller skillz? @WhiteKnight: Den der var SÅ frekk. Tok den med en gang. Sku selv tatt med et par slike såkalte "jenter", men da det har seg slik at dem er bortreist så kan man bare like så gjerne henge de fra toppen av en bygning med pianotråd rundt nakken og hendene limt til hodet slik at det ser ut som om at de selv rev av hodet når de dingler nedenfor bygningen. Endret 21. juni 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
mortania Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vent... AK?! Kanskje jeg finner fram godduften og blir sniffet på den kvelden også. Haha. Holder deg gjerne i hånden. Må dra med deg Laila og vise dem (meg og, for den saks skyld) hva dette tequilabuddygreiene er for noe. Skills eller skillz? AK er dronningen av seksualforumet. Du kan ikke poste der uten av AK finner ut av det Og tror ikke jeg drasser med meg Laila. Det ville vært å være luremus, siden jeg skal tidlig av gårde dagen etterpå for å vikinge meg på ekte vikingvis. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Hehe, Emil vil bare ha deg. :wub Skjønner han godt. Haha. Neshda, kan passe på hun jeg. Hehe. EDIT ADD: Uuuu, gralla med Vegard, Qbab. Skal du bringe han? Endret 21. juni 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kjekt med nye fjes på forumtreffet da Gleder meg. Forresten litt bilder fra forumtreffet jeg var på denne helgen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1238940 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Heldiggris. Jeg sku' vært med. Jaja, jeg får kost meg med deg nå til helgen når du har Bergenseruke. Er du i Bergen allerede nå eller hva? Hvem sin fisheye. :o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Mortania: Kan godt være at det kommer flere. Kanskje Ehtram drar med seg kjæresten sin og kommer. Jeg vil bare nevne at jeg ikke vil risikere noen snubling den dagen, da er nest siste (kanskje siste?) runde på gamersleeven min bare fire dager gammel, nemlig. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Mortania: Kan godt være at det kommer flere. Kanskje Ehtram drar med seg kjæresten sin og kommer. Jeg vil bare nevne at jeg ikke vil risikere noen snubling den dagen, da er nest siste (kanskje siste?) runde på gamersleeven min bare fire dager gammel, nemlig. Skal gå bra å drikke fire dager etter runden. Med drikke mener jeg nødvendigvis ikke totalt dritings. Tre øl er min plan. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Jeg sjenker deg, AK. Endret 21. juni 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
mortania Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg sjenker deg, AK. Skal du følge meg til bilen dagen etterpå også kanskje? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det lar seg nok gjøre, fru Mortania. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det var da fælt da... ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Hun er Finnegansmonster, KK. Endret 21. juni 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg vet at det går bra å drikke da (går bra er forøvrig ikke helt det samme som at man bør, alkohol gjør ikke underverker for groevnen til huden din), men jeg tror ikke jeg tar mer enn en øl eller tre allikevel. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Hun er Finnegansmonster, KK. Monster faktisk. Greit at jeg introduserte x antall til det, så vidt jeg vet likte ikke Morten seg der før vi ble sammen Endret 22. juni 2010 av mortania Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Og jeg skal prøve å utvise større drikke-kontroll enn det jeg har gjort på to minneverdige forumtreff. Men tror det skal gå bra så lenge ikke Peppep kommer og sjenker meg hvitvin. *Humrer* Optimist. Edit: Og forøvrig. Carl har rett anngående emnetittel. Det fungerer bedre om man begynner emnetittelen med "Forumtreff", da dette er et større blikkfang enn "Stemning for". Men Carl var ansvarsfull nok til å sende notiser til alle oss forumtreff-veteraner. Så det går vel bra likevel. Jeg har da til og med vært vert. *sutre* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fikk du ikke melding av Carl? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Finnegans er en koselig plass å sitte Er en stund siden sist jeg var der nå. *holde liv i tråden* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå