Gå til innhold

Forumtreff i Bergen: 09.07.2010 BLI MED =D

QBab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vent... AK?! wub.gif Kanskje jeg finner fram godduften og blir sniffet på den kvelden også. Haha.whistle.gif

Holder deg gjerne i hånden. Må dra med deg Laila og vise dem (meg og, for den saks skyld) hva dette tequilabuddygreiene er for noe. Skills eller skillz?

@WhiteKnight: Den der var SÅ frekk. Tok den med en gang.laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Sku selv tatt med et par slike såkalte "jenter", men da det har seg slik at dem er bortreist så kan man bare like så gjerne henge de fra toppen av en bygning med pianotråd rundt nakken og hendene limt til hodet slik at det ser ut som om at de selv rev av hodet når de dingler nedenfor bygningen.ph34r.gif

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Vent... AK?! wub.gif Kanskje jeg finner fram godduften og blir sniffet på den kvelden også. Haha.whistle.gif

Holder deg gjerne i hånden. Må dra med deg Laila og vise dem (meg og, for den saks skyld) hva dette tequilabuddygreiene er for noe. Skills eller skillz?

AK er dronningen av seksualforumet. Du kan ikke poste der uten av AK finner ut av det :wee:

Og tror ikke jeg drasser med meg Laila. Det ville vært å være luremus, siden jeg skal tidlig av gårde dagen etterpå for å vikinge meg på ekte vikingvis.

Lenke til kommentar

Mortania: Kan godt være at det kommer flere. Kanskje Ehtram drar med seg kjæresten sin og kommer. Jeg vil bare nevne at jeg ikke vil risikere noen snubling den dagen, da er nest siste (kanskje siste?) runde på gamersleeven min bare fire dager gammel, nemlig.

Lenke til kommentar

Mortania: Kan godt være at det kommer flere. Kanskje Ehtram drar med seg kjæresten sin og kommer. Jeg vil bare nevne at jeg ikke vil risikere noen snubling den dagen, da er nest siste (kanskje siste?) runde på gamersleeven min bare fire dager gammel, nemlig.

Skal gå bra å drikke fire dager etter runden. Med drikke mener jeg nødvendigvis ikke totalt dritings. Tre øl er min plan.

Lenke til kommentar

Og jeg skal prøve å utvise større drikke-kontroll enn det jeg har gjort på to minneverdige forumtreff. Men tror det skal gå bra så lenge ikke Peppep kommer og sjenker meg hvitvin. *Humrer*

Optimist. :whistle:

Edit: Og forøvrig. Carl har rett anngående emnetittel. Det fungerer bedre om man begynner emnetittelen med "Forumtreff", da dette er et større blikkfang enn "Stemning for". Men Carl var ansvarsfull nok til å sende notiser til alle oss forumtreff-veteraner. Så det går vel bra likevel. ;)

:cry:

Jeg har da til og med vært vert. *sutre*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...