Kokobananas Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ja, vi så kommentaren, og det tok ganske lang tid før lyset gikk opp for meg! Venninna mi satt der som et spørsmålstegn og skjønte nada. Men jeg var fullstendig gåen etter Roskilde og jobb, så jeg hadde nok ikke orka uansett=/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Du får være med neste gang. Gikk inn i gammel backup så jeg kan gi deg lyd om det er noe stort treff på G igjen. Nå har Wacom Intuos 4 A5 gjort sin jobb. Utslitt er den. Voldtatt har den blitt. /Yoda. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Du får være med neste gang. Gikk inn i gammel backup så jeg kan gi deg lyd om det er noe stort treff på G igjen. Det kan du gjøre! Etter all sannsynlighet flytter jeg nok fra Bergen om bare en og en halv uke da, men det er ikke hundre prosent sikkert enda. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Skole? Kan da vel se om vi ikke kan få til et LITE treff før du stikker, da. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Utrolig mange bra bilder synes jeg. Jeg var heller ikke klar over at det ble tatt så mange. JEg har tatt noen av dem!! Men ikke noen av de som er bra.. Vel, er lett med på nytt treff. Må skje oftere folkens. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Leter etter leilighet nå. Må finne en som er forumtreff-vennelig ^^ Lenke til kommentar
mortania Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Min er særdeles lite forumstreffvennlig. Jeg har kanskje fem soveplasser, om samboeren min ikke er hjemme KAN jeg strekke meg til 8. Det er dog ikke sentrum, og jeg skal flytte herfra med tider og stunder Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hvis noen vet om noen som har konge leilighet og skal flytte ut, send me a note! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Hvis noen vet om noen som har konge leilighet og skal flytte ut, send me a note! Here mate Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Skole? Kan da vel se om vi ikke kan få til et LITE treff før du stikker, da. Jepp, hvis jeg kommer inn der jeg vil... Hadde vært kjempegøy, men jeg er jo i Bergen nå fordi jeg skal jobbe, så selvsagt har jeg rimelig lange vakter hver dag (unntatt søndag, såklart). =/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Søndager fikser man jo, selv om du kanskje er litt utslitt. Endret 12. juli 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg oppdaget visst denne litt seint heh. 1 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er det stemning for å finne på noe igjen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva med noe denne helgen? I dag kanskje? Fredag den 13. og greier, må feires Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg er glatt med på noe denne helgen eller neste. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg er med neste helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå