Riot™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Vitsen med det da? Sku tatt mig med. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jaja, man vet aldri når man plutselig ender opp i USA. That's the way the cookie crumbles. Synd, ville gjerne møtt dere, Wheelman og Msg. Jeg for min del håper svensken ikke møter opp, men han er sikkert veldig hyggelig når han er edru. Han ble jo faktisk ikke aggressiv før vi vennlig takket nei til å dele spriten hans med han. Endret 9. juli 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hente en bil. ..men ikke la oss gå offtopic nå, dere får kose dere i kveld! Her er det morgen og vi skal ut og cruise cleveland i '68 Caddie Deville Cabriolet. @Sitronsaft: Vi kommer på neste! Be there! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Så klart kommer jeg på neste. Synes egentlig vi burde fått til å ha forumtreff litt oftere. Frekvensen på treffene så langt er jo skuffende lav. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Dere med litt dype lommer og lange armer, ass. Plukk meg opp en iPad. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 @Sitronsaft: Det som ofte skjer er at folk blir mates og møtes utenom, og tenker ikke over det så ofte. Bare å ta innitiativ og lage en tråd så henger folk seg på @Riot: Sender deg en PM. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Dude, jeg spøkte. Har nettopp brukt 30k. Tror du jeg har 4k til for en iPad? T_T Jeg er ruinert og snart milten og macbooken er ødelagt. Sitter på mobilen lizm. Eller nå på netbooken. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Ja, eg kan vel informere om sopass at eg ikkje kjem i kveld, sjølv om det kom relativt greitt fram nokre sider tilbake også. Eg er ferdig på jobb ganske nuh, og buss til Bergen tar i overkant av fem timar. Gjerne opp i seks, dersom vegarbeidet på norges dårlegaste veg, Olden-Innvik stoppar oss (kilde), noko eg ikkje ser på som usannsynleg... Eg kjem forhåpentlegvis på neste! Endret 9. juli 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hjelp. Ni minutter igjen bare, og jeg sitter fortsatt på bussen. Oh well. Blir kjekt å treffe gamle og nye treffdeltagere. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hehe ser en gjeng ved steinen http://webkamera.ba.no/webkamera.aspx?s=Bykamera&f=7 http://www.bt.no/kamera/article205.ece#livecam Endret 9. juli 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Står du ved steinen alene nå? Må vel være mulig å ringe til de som er der Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg er hjemme... men kan jo ikke gå noen steder når jeg ikke vet hvor det er Endret 9. juli 2010 av jop91 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Å så kjipt. Du kan komme til meg da, jeg baker boller Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hva er status? Hvor er folket? Jeg er akkurat ferdig på jobb. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Takk for storartet treff folkens! Jeg våknet nettopp og er drit fyllesyk så det tyder på en bra kveld/natt/morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå