Gå til innhold

Forumtreff i Bergen: 09.07.2010 BLI MED =D

QBab

Anbefalte innlegg

Halloen godtfolk!

En gang for lenge siden gjorde jeg noe jeg aldri hadde gjort før, jeg reiste på forumtreff. Dette var særdeles koselig og noe jeg tenker tilbake på hver natt før jeg legger meg.

Dette er allerede 3-4 år siden og kalenderen min sier at det er på høy tid med et nytt forumtreff. *Insert applaus here*

Nå har jeg ikke holdt meg helt oppdatert på hyppigheten av forumtreff siste tiden, så om det nettopp har vert et, får noen skrike ut.

Jeg stiller kåken min til dispensasjon, (5 minutter fra den blå stein) den rommer opp mot 30 stk. Så om du kommer alene og har litt sosialangst(HAHALOL...nei), kan du sikkert ta med en kamerat eller vennine. De som vil kan kjøpe litt drikkevarer og snacks, eventuelt kan hobbykokken vår her i "la kåk" lage sju retters gourmemiddag for hele kalaset.

Som aktivitet har jeg planlagt monopol og "flasketuten peker på" samt mange andre klassiske party slagere.

Jeg bare setter opp en dato og et klokkeslett, for å ha noe å sikte etter. Om dette blir den endelige datoen finner vi ut av etter hvert.

-Info-

Dato: 09.07.2010

Start: 1800

Sted: Torgallmenningen, blå stein

Påmeldte:

Riot

Kvitknekt

Eplefe

Snorre

Ehtram

msg

Mortania

Peppep

Anorther

Pluss de som bor i Club intim:

Qbab

Hurricane

Weggie

Holy

Preacher

(Kun jeg Qbab som har account her, de andre er bare generelt nerdette)

Breaking news!

Nå også med IRL moderator: Wheelman

(Ikke på listen? Send PM!)

11949914731729098287hearth_christoph_brill_01.svg.med.png

###DETTE ER NEDERST PÅ FØRSTEINNLEGG###

Heheheheh, lurte deg så jævlig.

Forumtreffet er IKKE avlyst. Reaksjoner kan tas på PM.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neimen Q-pus! :wee:

Selvsagt kommer jeg! Jeg er sikkert totally utslitt og jævlig etter jobb, men skal prøve å se noenlunde respektabel ut og ikke lukte vaskemiddel når jeg kommer! :love:

(PS: Riot, ingen bukse du kan bruke som unnskyldning til å stirre på rumpen min denne gangen. Sry)

Lenke til kommentar

You have my sword.

And my axe!

Med mindre noe livsviktig dukker opp på samme dag, kommer jeg garantert. Kommer nok til å bli dautrøtt utover kvelden (går på jobb fra klokken 07:00 - 14:30 i sommer. Men jeg ofrer gjerne min mentale helse for forumtreffet. Viktig med prioriteringer i livet. ^^ Og det er en slight mulighet for at jeg tar med en bekjent. Men ikke sikker der. Og jeg skal prøve å utvise større drikke-kontroll enn det jeg har gjort på to minneverdige forumtreff. Men tror det skal gå bra så lenge ikke Peppep kommer og sjenker meg hvitvin. *Humrer*

Edit: Og forøvrig. Carl har rett anngående emnetittel. Det fungerer bedre om man begynner emnetittelen med "Forumtreff", da dette er et større blikkfang enn "Stemning for". Men Carl var ansvarsfull nok til å sende notiser til alle oss forumtreff-veteraner. Så det går vel bra likevel. ;)

(PS: Riot, du kan få stirre på min rompe istedet. Men er ikke sikker på om det gjør samme nytten. YRW)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Haha, jeg regner med Qbab ordner noe supre greier. Flottere mannemon finner man inte. :love:

Mat, fyll, sex og samliv, alt. Blir skøy med gamle samtaleemner. Må vel kanskje fille inn Qbab på gamle treff han ikke har vært med på. Skjedd så mye. Beste må være hos G2Petter.... whistle.gif What with all the biljardspilling på HvitKnekt og jeg. Traff aldri ballen. laugh.gif Og han som jeg ikke husker navnet på.

Blant annet. whistle.gif

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...