QBab Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Halloen godtfolk! En gang for lenge siden gjorde jeg noe jeg aldri hadde gjort før, jeg reiste på forumtreff. Dette var særdeles koselig og noe jeg tenker tilbake på hver natt før jeg legger meg. Dette er allerede 3-4 år siden og kalenderen min sier at det er på høy tid med et nytt forumtreff. *Insert applaus here* Nå har jeg ikke holdt meg helt oppdatert på hyppigheten av forumtreff siste tiden, så om det nettopp har vert et, får noen skrike ut. Jeg stiller kåken min til dispensasjon, (5 minutter fra den blå stein) den rommer opp mot 30 stk. Så om du kommer alene og har litt sosialangst(HAHALOL...nei), kan du sikkert ta med en kamerat eller vennine. De som vil kan kjøpe litt drikkevarer og snacks, eventuelt kan hobbykokken vår her i "la kåk" lage sju retters gourmemiddag for hele kalaset. Som aktivitet har jeg planlagt monopol og "flasketuten peker på" samt mange andre klassiske party slagere. Jeg bare setter opp en dato og et klokkeslett, for å ha noe å sikte etter. Om dette blir den endelige datoen finner vi ut av etter hvert. -Info- Dato: 09.07.2010 Start: 1800 Sted: Torgallmenningen, blå stein Påmeldte: Riot Kvitknekt Eplefe Snorre Ehtram msg Mortania Peppep Anorther Pluss de som bor i Club intim: Qbab Hurricane Weggie Holy Preacher (Kun jeg Qbab som har account her, de andre er bare generelt nerdette) Breaking news! Nå også med IRL moderator: Wheelman (Ikke på listen? Send PM!) ###DETTE ER NEDERST PÅ FØRSTEINNLEGG### Heheheheh, lurte deg så jævlig. Forumtreffet er IKKE avlyst. Reaksjoner kan tas på PM. Endret 9. juli 2010 av QBab Lenke til kommentar
QBab Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Ingen stemning for litt forumkos? PS: Jeg er ikke voldtektsmann. 1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Fordi du faila med overskriften. Skal gi den til kjentfolk! Qbab, er lenge siden jeg har sett deg. :wub Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg blir med! Jeg er i Oslo på den fredagen (mest sannsynlig). Skal prøve å få tatt et litt tidligere fly hjem igjen slik at jeg rekker 1800. Men jeg blir uansett med! Kommer kanskje litt sent bare Sign me up ^^ Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Halla riot! Ja, det var virkelig lenge siden. Bor du i Bergen for tiden eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Neimen Q-pus! Selvsagt kommer jeg! Jeg er sikkert totally utslitt og jævlig etter jobb, men skal prøve å se noenlunde respektabel ut og ikke lukte vaskemiddel når jeg kommer! (PS: Riot, ingen bukse du kan bruke som unnskyldning til å stirre på rumpen min denne gangen. Sry) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) You have my sword. And my axe! Med mindre noe livsviktig dukker opp på samme dag, kommer jeg garantert. Kommer nok til å bli dautrøtt utover kvelden (går på jobb fra klokken 07:00 - 14:30 i sommer. Men jeg ofrer gjerne min mentale helse for forumtreffet. Viktig med prioriteringer i livet. ^^ Og det er en slight mulighet for at jeg tar med en bekjent. Men ikke sikker der. Og jeg skal prøve å utvise større drikke-kontroll enn det jeg har gjort på to minneverdige forumtreff. Men tror det skal gå bra så lenge ikke Peppep kommer og sjenker meg hvitvin. *Humrer* Edit: Og forøvrig. Carl har rett anngående emnetittel. Det fungerer bedre om man begynner emnetittelen med "Forumtreff", da dette er et større blikkfang enn "Stemning for". Men Carl var ansvarsfull nok til å sende notiser til alle oss forumtreff-veteraner. Så det går vel bra likevel. (PS: Riot, du kan få stirre på min rompe istedet. Men er ikke sikker på om det gjør samme nytten. YRW) Endret 18. juni 2010 av Snorre Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Håper det går bra om jeg tar meg en tur alene. Vil ikke gå glipp av en aften med sånne kjekke folk, og datoen passer ganske bra for meg. =) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 drar med meg hjulpus og msg jeg, hvis det er greit Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg synes QBab bør oppdatere førstepost med de som tror de kan komme. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Haha, jeg regner med Qbab ordner noe supre greier. Flottere mannemon finner man inte. Mat, fyll, sex og samliv, alt. Blir skøy med gamle samtaleemner. Må vel kanskje fille inn Qbab på gamle treff han ikke har vært med på. Skjedd så mye. Beste må være hos G2Petter.... What with all the biljardspilling på HvitKnekt og jeg. Traff aldri ballen. Og han som jeg ikke husker navnet på. Blant annet. Endret 19. juni 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Geir du tenker på? Mener å huske det var Geir han ene fyren het. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Riktig! Grr, gleder meg. Har mycket å meddele i vårt det-som-skjer-på-disk.treff-forblir-på-disk.treff treff. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 drar med meg hjulpus og msg jeg, hvis det er greit This! Sign us up! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Saa den infamoese Wheelman kommer ogsaa? Kan jo bli et mat (hei HvitKnekt) treff ditta her. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Liker hvordan jeg står på listen to ganger, under forskjellige alias. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Halloen godtfolk! Bare om Riot vil holde meg i hånden Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Riot holder hvem som helst i hånden, så tror ikke du trenger å bekymre deg over den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå