knutsen92 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bra oppsett? http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=822b7731c8af49c985ba40d81c956944 Noe jeg burde velge annerledes? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg håper du vet at den pc'en der ikke på noen måte kommer til å kjøre spill i framtiden på maks? Ville kanskje byttet ut prosessor til en i5 prosessor, og et hovedkort som passer til den prosessoren. Når det gjelder skjermen kan jeg selv si at det er en utrolig bra skjerm, og jeg har ikke møtt noen problemer med skjermen, anbefales. Endret 15. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg håper du vet at den pc'en der ikke på noen måte kommer til å kjøre spill i framtiden på maks? Ville kanskje byttet ut prosessor til en i5 prosessor, og et hovedkort som passer til den prosessoren. Hva får deg til å si det? Jeg kan jo oppgradere til Crossfire i senere tid? Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Bedre valg? http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=cf0119e611a749688a9a16062c40a3ea Endret 15. juni 2010 av knutsen92 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg håper du vet at den pc'en der ikke på noen måte kommer til å kjøre spill i framtiden på maks? Ville kanskje byttet ut prosessor til en i5 prosessor, og et hovedkort som passer til den prosessoren. Hva får deg til å si det? Jeg kan jo oppgradere til Crossfire i senere tid? Da tror jeg nok prosessoren blir en flaskehals. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Samme situasjon som deg, jeg har tenkt å gå for komplett.no sin bygge-pc som du bygger selv Får en enormt god pc til en veldig god pris dersom du bygger selv Komplett.no Bygge-PC Rask info: - CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz - GPU: Ati Radeon XTX 5850 - Ram: 6GB DDR3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det er absolutt ingen merkbar forskjell fra 4GB til 6GB, jeg leste en test, og det var ofte kun +1 fps i spill, noen ganger var resultatet mindre FPS, men ikke spessielt merkbart. Vil også anbefale XFX, de har den aller beste kundestøtten jeg noen gang har opplevd. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det er absolutt ingen merkbar forskjell fra 4GB til 6GB, jeg leste en test, og det var ofte kun +1 fps i spill, noen ganger var resultatet mindre FPS, men ikke spessielt merkbart. Vil også anbefale XFX, de har den aller beste kundestøtten jeg noen gang har opplevd. Nå kjøper man neppe RAM for å få mer FPS i spill. RAM hastigheten har mer å si der enn mengden. Mer RAM = Pcen kan gjøre fler ting samtidig uten å bli tregere. for de fleste holder det fint med 4GB. Men mange har bruk for mer. Og det skader aldri å ha mer enn man har bruk for Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvis det står på pengene, så gjør det det, jo. Jeg er veldig for mer RAM, men hvis pc'en skal brukes til spill er det sjelden vits. Jeg har selv 12GB DDR2 i den jeg har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå