Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har en jente som jeg er vilt forelsket i, hun sier "bare venner"

Anbefalte innlegg

Hei igjen folkens!

Jeg liker en jente ekstrem godt, og har spurt henne om hun vil være kjærester over msn( i know it was a f*cking big mistake) og hun sa "jeg liker deg, men jeg bare som venner" eller noe, jeg spurte henne også bare 3 dager etter at jeg hadde blitt litt kjent(another mistake XD) men on topic, hva skal jeg gjøre for å liksom få henne igang.

Jeg liker henne godt og liker ikke jenter bare for å få seg et nummer, jeg bryr meg om personligheten dems osv. jeg tar ikke bare et nei for et nei.

Vi er litt små nerder, noen tips eller?

det var vell det meste OG JEG LAR IKKE LIVET MITT GÅR VIDERE :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der tar du feil...

Om en jente noen gang sier det til deg så må du bruke dobbelt opp av den energien du allerede har brukt på å få henne til å like deg på å få henne til å like deg på nytt...

Om du bor i en by i Norge med 50.000 innbyggere må du bruke 50 år på å treffe en singel jente i din aldersgruppe hver dag for å treffe alle de som er single... Tenk på den du ;)

Lenke til kommentar

Er dette en jente du er mye sammen med på fritid eller treffer du henne bare på skole/jobb?

Jeg for min del syns du trenger og tilbringe litt mer tid med henne og kanskje ikke være så "pushy" på en måte.. Etter 3 dager er det litt tidlig og planlegge giftermål. :-)

Lenke til kommentar

Jeg skal forsøke å være litt mer hjelpsom:

Nå etter du har spurt, er hun klar over at du liker henne. Dette vil føre til at hun automatisk vil legge mer merke til deg.

Så bare ta det "kult". Lat som om det betydde lite at du spurte henne. Mulig hun vil finne ut at du er kjekk, og begyner å si "hei" til deg når dere går forbi hverandre. Gjør hun det, så vet du at hun har fått øye oppe.

Ikke vær så aggresiv, det tar tid..og lenger enn 1 uke. Jenter liker det ikke når du presser på.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Om du bor i en by i Norge med 50.000 innbyggere må du bruke 50 år på å treffe en singel jente i din aldersgruppe hver dag for å treffe alle de som er single... Tenk på den du ;)

Hvor tar du tallene din fra?

365 * 50 = 18250 dates

50.000 innbyggere, hvis vi antar at du er hetrofil eller homofil (ikke bifil) så vil ca 25.000 av disse være riktig kjønn.

Av disse kan vi si at ca 20% er i sånn ca riktig alder for deg

25.000 * 20% = 5000

Og igjen av disse kan vi anta at kanskje... 50% er single? Veldig grovt estimat

2500 potensielle dates.

Lenke til kommentar

Hvor tar du tallene din fra?

365 * 50 = 18250 dates

50.000 innbyggere, hvis vi antar at du er hetrofil eller homofil (ikke bifil) så vil ca 25.000 av disse være riktig kjønn.

Av disse kan vi si at ca 20% er i sånn ca riktig alder for deg

25.000 * 20% = 5000

Og igjen av disse kan vi anta at kanskje... 50% er single? Veldig grovt estimat

2500 potensielle dates.

Stussa litt på tallene jeg også.

Men man kan si det på en annen måte, bor du i Oslo må du treffe en singel jente hver dag for å treffe alle som er single.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...