Gå til innhold

Baksnakket av sjefen, ønsker å avslutte mitt arbeidsforhold raskere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usannheter om ditt ansettelsesforhold? Hva kan det være for noe.

Jeg skulle slutte, sjefen skal ha det til at h*n har sagt meg opp. Skal angivelig ha gitt meg et ultimatium om enten så fulgte jeg h*ns krav, ellers kunne jeg slutte - jeg hadde allerede valgt å avslutte mitt arbeidforhold til avdelingen.

Kontrakten min sier ingenting om ansettelsesprosent, ei heller om hvilke dager jeg skal jobbe, det skal h*n ha det til, samt at jeg har tatt "fri" når det ikke har vært klarert(jeg har hatt ferie, som avtalt med tidligere sjef).

Joda, man sliter psykiskt på grunn av sånne sjefer :!:

Lenke til kommentar

Usannheter om ditt ansettelsesforhold? Hva kan det være for noe.

Jeg skulle slutte, sjefen skal ha det til at h*n har sagt meg opp. Skal angivelig ha gitt meg et ultimatium om enten så fulgte jeg h*ns krav, ellers kunne jeg slutte - jeg hadde allerede valgt å avslutte mitt arbeidforhold til avdelingen.

Kontrakten min sier ingenting om ansettelsesprosent, ei heller om hvilke dager jeg skal jobbe, det skal h*n ha det til, samt at jeg har tatt "fri" når det ikke har vært klarert(jeg har hatt ferie, som avtalt med tidligere sjef).

Joda, man sliter psykiskt på grunn av sånne sjefer :!:

Du står vel litt sterkare om du blir sakt opp med tanke på dagpenger og slikt.

Så på den måten så er det vel ein fordel for deg om du blir sagt opp i staden for at du leverer oppsigelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...