Hotvedt Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) :løst: Endret 16. juni 2010 av Hotvedt Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Usannheter om ditt ansettelsesforhold? Hva kan det være for noe. Og hvordan kan det være belastende? Kanskje det er jeg som er dum og enkel.. Jeg tror ikke jeg ville ha begynt med videre kverulering med lovparagrafer. Bedre å ta det opp face to face. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bedre å ta det opp face to face. Eller på Facebook. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Usannheter om ditt ansettelsesforhold? Hva kan det være for noe. Jeg skulle slutte, sjefen skal ha det til at h*n har sagt meg opp. Skal angivelig ha gitt meg et ultimatium om enten så fulgte jeg h*ns krav, ellers kunne jeg slutte - jeg hadde allerede valgt å avslutte mitt arbeidforhold til avdelingen. Kontrakten min sier ingenting om ansettelsesprosent, ei heller om hvilke dager jeg skal jobbe, det skal h*n ha det til, samt at jeg har tatt "fri" når det ikke har vært klarert(jeg har hatt ferie, som avtalt med tidligere sjef). Joda, man sliter psykiskt på grunn av sånne sjefer :!: Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ta det opp med sjefen hans. Det er helt uakseptabelt å diskutere ansettelsesforhold med arbeidstakerens kolleger. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Usannheter om ditt ansettelsesforhold? Hva kan det være for noe. Jeg skulle slutte, sjefen skal ha det til at h*n har sagt meg opp. Skal angivelig ha gitt meg et ultimatium om enten så fulgte jeg h*ns krav, ellers kunne jeg slutte - jeg hadde allerede valgt å avslutte mitt arbeidforhold til avdelingen. Kontrakten min sier ingenting om ansettelsesprosent, ei heller om hvilke dager jeg skal jobbe, det skal h*n ha det til, samt at jeg har tatt "fri" når det ikke har vært klarert(jeg har hatt ferie, som avtalt med tidligere sjef). Joda, man sliter psykiskt på grunn av sånne sjefer :!: Du står vel litt sterkare om du blir sakt opp med tanke på dagpenger og slikt. Så på den måten så er det vel ein fordel for deg om du blir sagt opp i staden for at du leverer oppsigelse. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er det bare snakk om en enkelt dag som du vil bli kvitt? Da er vel det enkleste å bare jobbe den dagen? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Løste seg etter en lengre prat, vi ble enige om at jeg at avslutter mitt arbeidsforhold med øyeblikkelig virkning. Takker for svar. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Slette førsteposten er generelt veldig teit... Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Å slette historien lar seg ikke gjøre. Jeg har alt lagret på harddisken og det vil bli overlevert arbeidsgiver. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Slette førsteposten er generelt veldig teit... Og eit brudd på rettningslinjene til diskusjon.no: Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Å slette historien lar seg ikke gjøre. Jeg har alt lagret på harddisken og det vil bli overlevert arbeidsgiver. Fordi? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tråden stenges fordi trådstarter ødela tråden ved å redigere bort førstepost. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg