KattaErDau Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hei! Den siste måneden har jeg merket at jeg ofte er snørrete med skikkelig rennasnørr, og det rare er at jeg ikke er forkjøla. Er frisk som en fisk, jeg. Det virker som det kommer og går, jeg snyter meg og noen minutter senere må jeg snyte meg igjen. Tror at det renner mest snørr i venstre nesebor, men jeg er ikke helt sikker egentlig. Har ikke tenkt så mye på det. Hva kan dette være og hva bør jeg gjøre? Plager meg ikke noe særlig, men det er jo litt irriterende. Takk for svar Endret 15. juni 2010 av KattaErDau Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 allergi?? Jeg er heldig og er ikke allergisk mot noe, tror jeg. Den siste uka har det vært ekstremt mye pollen og annet utøy i lufta, men jeg har aldri reagert på slikt før så det var rart om jeg skulle gjøre det nå. Vet ikke hva det kommer av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kjøp en pakke Zyrtec på apoteket (det er reseptfritt for en liten pakke) og prøv det. Blir det bedre da så er du allergisk. Husk at selv om du har testet negativt på allergitester tidligere så kan man utvikle allergi med årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå