D02 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 hei. som tittlen sier så lurer jeg på hva den rykte greia i profilen er til. er det posetivt eller negativt(regner med at det er positivt(grønn boks og et smiletegn tyder på det ) håper det er riktig sted og takk for svar Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Det er vel hvor mange "plusser" du har fått av brukerene i alle innleggene dine til sammen. Tror jeg da. Endret 15. juni 2010 av fnats 2 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du ser den lille grønne pilen under til høyre på hver post? Det er rykte telleren.. Du kan gi postitiv ranking for hver post. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 oja. kult. jeg ser at jeg har 2 i rykte. kan jeg se hvor jeg har fåt de ryktene fra? Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er vel bare å lete i vei det Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 oja. kult. jeg ser at jeg har 2 i rykte. kan jeg se hvor jeg har fåt de ryktene fra? Foreløpig må du leite, men det kan verte gjort enklare. Ynskje om funksjon for å finne eigne innlegg med plusspoeng har vorte posta i trackeren:https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=373 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Og som dere ser i tråden Torbjørn lenker til, har undertegnede fremvist hvor enkelt det er å opprette så også på dette forumet. Skandaløst er vel snart ordet. Det ser ikke ut at de høye herrer verken er interessert eller villige til det beste for forumet. Det er masse som forlengst burde vært gjort. De er jaggu store i kjeften. Men nesten river ingen mann av hesten. Endret 16. juni 2010 av R083r7 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det er din e-penis :!: Meg kjent er "rykte" mest brukt i samfunns delen av forumet Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ultrateit med poeng/rykte/whatfuckingever på profilen ihvertfall. Kan man veksle dem inn i lakrisbåter? Om ikke så ser jeg ikke poenget. Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ultrateit med poeng/rykte/whatfuckingever på profilen ihvertfall. Kan man veksle dem inn i lakrisbåter? Om ikke så ser jeg ikke poenget. Det er en god del folk her som bare skriver innlegg "alle" kan si seg enige i, og disse blir dermed plusset opp. Den hemmelige oppskriften er å reprodusere allment vedtatte sannheter, og ikke bidra med nye tanker. For sånne folk er det sikkert fint å ha et godt rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå