siangu Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg har kommet opp i naturfag i eksamen. Temaet er organisk kjemi! Jeg lurer på om noen vet om hva som er typisk ved organiske stoffer? - har skrevet noe om det, men trenger enda litt mer stoff om det.. Endret 15. juni 2010 av siangu Lenke til kommentar
martheee Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Organsik kjemi omhandler alle stoffer som inneholder karbon med unntak av CO og CO2, H2CO3, HCN og salter av disse syrene . Men hvilken klasse går du i? Det virker ikke som at du har kjemi siden du skriver at du kom opp i naturfag. Litt greit å vite med tanke på nivået Endret 15. juni 2010 av AnneMarthee Lenke til kommentar
siangu Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 jeg går i 10 klasse! Men tusen takk for svaret! Lenke til kommentar
martheee Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er litt vanskelig å hjelpe når jeg ikke helt vet hvor mye det forventes at dere kan Men bare still spørmål hvis det er noe du lurer på, så kan jeg heller prøve å svare på det. Lenke til kommentar
siangu Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) vet du om noen organiske syrer som er nyttige for samfunnet? Endret 15. juni 2010 av siangu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå