Gjest Ronkert Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei Jeg er en gutt på 19 år som mener jeg onanerer for mye, blir gjerne 3 - 4 ganger daglig. Skjer liksom litt av seg selv, hånden bare glir ned i buksa når jeg sitter og ser på TV og da er det fort gjort å begynne. Syns jeg onanerer alt for mye, hva kan jeg gjøre med dette? Takk for hjelp. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Emner som dette får - med kategoriens generelle seriøsitet i tankene - en relativt kort lenke for tull og tøys. Svar saklig. Det går ut over innlegg som behandler emnet med humor, noe som egentlig burde være OK. Beklager det, men vi har ikke nok barnevakter i kategorien... Geir Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Du verken skader eller skjemmer ut andre eller deg selv, så hvor ofte du onanerer har ingenting å si. Med mindre du er av dem som holder så hardt rundt Junior P. Karlsen at stakkaren går i oppløsning eller blir blå, så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ekstremrunking kan føre til svakere potens, for tidlig utløsning, depresjon, ryggsmerter etc. http://www.ayurvediccure.com/over_masturbation.htm Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvordan kan du få en orgasme uten å komme? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tror jeg ikke noe på før jeg får det fra en kilde som ikke prøver å selge meg noe. Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei Jeg er en gutt på 19 år som mener jeg onanerer for mye, blir gjerne 3 - 4 ganger daglig. Skjer liksom litt av seg selv, hånden bare glir ned i buksa når jeg sitter og ser på TV og da er det fort gjort å begynne. Syns jeg onanerer alt for mye, hva kan jeg gjøre med dette? Takk for hjelp. Dette er jo helt normalt, er 21, jeg både runker og har sex, ofte 4-5 ganger hver dag eller mer, når jeg er veldig kåt. Gjør dette når jeg har lystog hvis det passer for meg da, ikke noe unormalt i å onanere så ofte! Bare et sunnhetstegn og at kroppen fungerer, spør du meg. Det er ikke som en her skrev, noen som helst fare for impotens og vond rygg eller hva det var! Det er heller motsatt, slik jeg opplever det, jo mer jeg runker eller har sex, jo større lyst får jeg! Bare runk i vei når du har lyst:) Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Den siden som vart linket er 100% bullshit. Er ingen nedsider ved å runke så lenge du ikke runker så hardt du får gnagsår. Runk så ofte du føler for det, om så det er 10 ganger daglig. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Man taper testosteron ved utløsning. Ved hyppig bruk rekker ikke kroppen å fylle opp lageret igjen. Det resulterer i ujevn hormonbalanse og endret sinnstemning. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Man taper testosteron ved utløsning. Ved hyppig bruk rekker ikke kroppen å fylle opp lageret igjen. Det resulterer i ujevn hormonbalanse og endret sinnstemning. Tihi. Det forklarer homofile. Som unge runket de så mye at testosteronnivået sank. Dermed begynte de å titte på andre gutter. (men seriøst, noen forskere hevder jo at homofile skyldes mindre testosteron i livmoren) Lenke til kommentar
mortania Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Man taper testosteron ved utløsning. Ved hyppig bruk rekker ikke kroppen å fylle opp lageret igjen. Det resulterer i ujevn hormonbalanse og endret sinnstemning. Tihi. Det forklarer homofile. Som unge runket de så mye at testosteronnivået sank. Dermed begynte de å titte på andre gutter. (men seriøst, noen forskere hevder jo at homofile skyldes mindre testosteron i livmoren) Det er gjerne fordi de veldig hardt prøver å finne ut hvorfor noen blir homofile For mye testosteron kan dog gjøre mer skade enn for lite. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Moralen er: Slutt med den stadige onanien din, ellers ender du opp som testosteron tømt fjott. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Emner som dette får - med kategoriens generelle seriøsitet i tankene - en relativt kort lenke for tull og tøys. Svar saklig. Det går ut over innlegg som behandler emnet med humor, noe som egentlig burde være OK. Beklager det, men vi har ikke nok barnevakter i kategorien... Geir Minner om denne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Moralen er: Slutt med den stadige onanien din, ellers ender du opp som testosteron tømt fjott. Moralen er: Kom med kilder på ubegrunnet propaganda eller opplev å ikke bli tatt seriøst. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Så lenge det ikke går ut over matinntak, søvn, eller andre: Noe skal man jo bedrive tiden med. Enkelte velger frimerkesamling, andre tyr til billigere sysler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg