Gå til innhold

Bluetooth @ 845PE max2

Anbefalte innlegg

No har eg bestemt meg for å investere i ein P800.

Det hadde eg lyst til når eg investerte i HK for vel eit halvt år sidan. Så derfor kjøpte eg eit HK med Bluetooth støtte. (MSI 845PE max2) Berre for å være på den sikre sida.

Sidan eg ikkje har hatt bruk for det før har eg ikkje hukka det opp før i dag. Men no er det gjort. Det eg lurar på er om det må innstalleras nokon drivar evt software for at det skal funke? No lyser det raude lyset kontinuerleg og det grøne blinkar kvar 3 sekund.

Eg har ikkje noko å teste det med (enda) Så difor veit eg ikkje om det funkar. Nokon som har prøvd det før meg som veit om det berre er til å putte i leidningane og spele. Plugg and play.

Vil gjerne at det skal funke når eg kjem heim med mobilen slik at eg slepp å streve med denslags, når eg helst vil leike meg ;)

Edit: Skriveleif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmpf. Dette skrive eg berre for å få threaden min opp på lista igjen. SLØVE FOLK.

Yup og opp den kom og folk er generelt sløve :yes:

Jeg har ikke Bluetooth selv, men jeg har lest litt om det. Etter det jeg har funnet ut så er bluetooth bluetooth. Det er samme hvilket produkt du kjøper og samme hvilken produsent det er ifra. Den har akkurat den samme funksjonen. Det av problemer jeg har sett om dette er hvilken produkter som brukes mot adaptere. En mobil kan fungere fint mot et adapter og ikke mot andre adaptere. Dette finner du dessverre ikke ut før du får mobilen hjem dessverre. Når det gjelder drivere så tror jeg ikke du trenger det. Dersom du har et adapter som kobles via USB, så er det bare Plug & Pray :wink:

En annen ting er at problemene kan oppstå med softwaren som følger med mobilen, så det kan bli spennende å se om ditt oppsett fungerer.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Hmm OK. Men eg har ikkje USB BT. Fekk med BT bracket då eg kjøpte HK. Grunnen til at eg ikkje har kopla det til før no, er at eg ikkje fekk med leidningar. Så eg fant nokre gamele av på og reset leidningar som eg tapet på.

Ser ut som det funkar KNALL. Iallefall viss det er normalt at det raude lyser og det grønne blikjar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...