ilpostino Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg sittermed en utgave av Ubuntu hvor jeg prøver å få brukt Clue ved hjelp av Wine. hver gang jeg starter Clue får jeg beskjed om å skrive inn lisenskoden. jeg synes dette er litt unødvendig og lurer på om noen har forslag til hvordan jeg kan få Clue til å huske dette. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dette er ikke mye til et bidrag, men bekrefter at jeg har samme problemet med Clue 7 og 8. Det fungerte med en eldre versjon. I dette tilfellet så er det snakk om site-lisens som tilbys studenter ved NTNU. Jeg vet ikke om dette har noen relevans, annet enn at lisensen bare er gyldig i en begrenset periode. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 I dette tilfellet så er det snakk om site-lisens som tilbys studenter ved NTNU. Jeg vet ikke om dette har noen relevans, annet enn at lisensen bare er gyldig i en begrenset periode. da skulle den vel strengt tatt gitt beskjed om at lisensen hadde gått ut eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå