Nakmus Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei! Brakk håndleddet for snart 5 uker siden, tok av gipsen på onsdag forrige uke, etter da fire uker med gips. Håndleddet var veldig stivt, og jeg fikk med et ark om forskjellige øvelser jeg skal ta flere ganger daglig for å trene håndleddet - alt dette er greit, men jeg lurer bare på ca. hvor lenge det vil ta før håndleddet blir som før igjen? Merker stor forbedring fra da jeg tok av gipsen, men kan fremdeles ikke belaste og vri det Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det kommer nok helt ann på hvor mye du trener det. Jeg vil tippe at det tar 3-4 mnd å komme tilbake til gammel form. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Det kommer nok helt ann på hvor mye du trener det. Jeg vil tippe at det tar 3-4 mnd å komme tilbake til gammel form. Vet du hvordan det kommer til å være etter rundt 3 -4 uker? Fremdeles veldig stivt og "umulig" å belaste? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvis du ikke bruker det så vil det ta lenger tid. Jo flinkere du er til å gjøre øvelsene jo fortere går det. Det kan nok kjennes umulig å belaste det, men hvis du ikke gjør det så tar det lang tid. Bare å trene på. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Da gjør jeg det - takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå