Ferdizz Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei, jeg og en venn vil spille mot bot'er på lan server(det "creat server" greiene) som kun kan ha kniv og vi vil gjerne gi de mer liv for å få mer motstand slik at det ligner mest mulig på en zombie mod bane. Men jeg vet ikke om noen commands eller måter for å gi de mer liv. Er det noen av dere som vet det? Takker for svar Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg vet det er en "program" som gjør at de justerer seg etter ditt nivå. vet ikke hva det heter, men google er jo en fin måte å finne ut det på. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Har selfølgelig leita på google Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Skulle likt å hatt det sjøl.. Hva er gode søkeord på google da? Lenke til kommentar
OneWingedAngel Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Mani Admin Plugin is your friend. 1. Last ned. 2. Installer til cstrike (sett opp clients.txt også, Google it). 3. Åpne CSS. 4. Create Server med bots. 5. bot_knives_only; ma_sethealth #bot 5000 6. ???????? 7. PROFIT!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå