Gå til innhold

T610 - hvordan få vekk klokken? (+ lav lyd problem)

Anbefalte innlegg

Etter ca 20 sekunder ved ikke bruk går telefonen i "klokke modus" , dette er jo greit nok, men hvis jeg får en melding vises den kun i noen få sekunder i displayet, så går den over til klokken igjen.

Ganske irriterende, siden jeg må trykke på mobilen for å se om jeg har fått melding.

LYD signalet er GANSKE lav (har den på max, men fortsatt relativt lav lyd)

så jeg går glipp ganske ofte av meldinger/anrop

noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Kjenner ikke til det lydproblemt du nevner. Har også min på det høyeste og økende ringing, og syns lyden er høy nok. Når det gjelder klokken, tror jeg ikke den lar seg fjerne. Det at den går så raskt i "hvile-modus" er jo bare med på å spare batterikapasiteten. :)

Lenke til kommentar
Etter ca 20 sekunder ved ikke bruk går telefonen i "klokke modus" , dette er jo greit nok, men hvis jeg får en melding vises den kun i noen få sekunder i displayet, så går den over til klokken igjen.

Ganske irriterende, siden jeg må trykke på mobilen for å se om jeg har fått melding.

LYD signalet er GANSKE lav (har den på max, men fortsatt relativt lav lyd)

så jeg går glipp ganske ofte av meldinger/anrop

noen tips?

Du kan jo gå inn i service modusen og skru på lyden til maks der, se om d hjelper.

servicemodus: Høyre,*venstre,venstre,*,venstre,*

Lenke til kommentar
skjønte jeg lite av. hvordan gå inn i service modusen? og gjøre det du sa der...

adilr17 mente at du først må trykke joysticken til høyre, trykke *, joystick til venstre, og til venstre en gang til, trykke *, ta joysticken til venstre og trykke *. Da skal du komme inn i "service-menyen".

Er egentlig ikke så vanskelig. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...