Hugol Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei og God Sommer! Kan ikke se noe tråd for sjangeren Indie. Er det noe jeg overser eller er engasjementet for sjangeren svært lav her på forumet? Takk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er hvertfall én tråd for indie. Og det er et par-tre som holder på med slikt her (+ aarolilja, men han tar en annen approach) Lenke til kommentar
valbis Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 indie som i do-it-yourself, eller indie som i moderne indie som kommer på Øya? det er faktisk en forskjell, uten at man trenger å kverulere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg siktet på sistnevnte, bare for å poengtere det. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Indie rock? Indie pop? Eller Indie generelt? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Vel moderne indie pop er vel det jeg sikter til. Artister som bla. Phoenix, Two Door Cinema Club og slike. Finnes det en slik tråd? Får ikke opp noe som helst når jeg søker.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg fant heller ikke en tråd når jeg søkte, så jeg tviler på at det finnes en. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Hva med å opprette en? Tror dere det er nok engasjement og bidrag til å holde en slik tråd aktiv? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det skader vel ikke å prøve? Jeg vil hvertfall være aktiv i den. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Flotters, Skal prøve å fikse det opp senere Lenke til kommentar
valbis Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) for meg handler indie om band som Pedro the Lion, som jeg hørte på for mange år siden da jeg oppdaget at det var noe som kalles indie, og band som Sonic Youth som virkelig har done-it-themselves. Pedro The Lion og Sonic Youth er vel på en måte to sider av samme sak, selv om det uttrykksmessig ligger langt fra hverandre. jeg tror likevel jeg svarer på spørsmålet. Endret 16. juni 2010 av valbis Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Kult. Setter opp tråden i dag. or meg er indie det du beskriver også med bla.favoritt artist Robert Francis, men jeg liker mye innenfor sjangeren indie. Alt fra Indie pop (Phoenix, Two Door Cinema Club og The Temper Trap) er diggbar musikk i tilleg til den Indien du beskriver. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Herlig at du setter opp en tråd, Hugol. Har forresten hørt på noe av de artistene dere har skrevet ned, veldig bra. Endret 16. juni 2010 av fnats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå