EinarEriksen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Og opp av hatten trekker Samsung Galaxy 5, Galaxy 3, Galaxy Beam, Omnia 4 Pro, Omnia 5 Pro, Wave 2 og Wave 2 Pro. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Galaxy 3 virker interessant for meg. Håper ytelsen er så bra at de ikke føles trege. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bare jeg som registrerer at mange av brukergrensesnittene er kopier av iOS (iPhone)? Særs Galaxy 3 og Galaxy 5. Men klart, er greit å låne litt fra kongen. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 YES!!! Da blir det ikke Iphone 4 alikevel! Samsung BEAM, her kommer jeg !!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bare jeg som registrerer at mange av brukergrensesnittene er kopier av iOS (iPhone)? Særs Galaxy 3 og Galaxy 5. Men klart, er greit å låne litt fra kongen. Bare jeg som registrerer at mange av bilene på veien er kopier av Ford T? 4 hjul, 4 seter, ett ratt, en motor osv. Men klart, er greit å låne litt fra kongen. Hvorfor finne alternativer til hjul, ettersom noen har funnet opp hjulet før? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er forskjell på å la seg inspirere og kopiere. Det er akkurat like mange ikoner i "dockingen" som hos iPhone, så også likheten med flere nummererte hjemskjermer. Men klart. Skjønner de godt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg håper virkelig at Beam kommer til Norge etter hvert. Visst ikke importerer jeg den og legger inn norsk taststur fra Android-market og satser på at det vil fungere. Endelig en skikkelig verdig arvtager til Samsung Omnia HD'en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg