Gå til innhold

Hvor gammel er du, og hva er dine "plikter"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981723478

17 år, har ingen konkrete plikter, men hjelper vel til om det er behov for det.

I gjengjeld så har jeg gratis telefonbruk, og rikelig med lommepenger :cool:

Lenke til kommentar

23,5, flytta hjemmefra og har alle plikter. Lever på studielån. :p

 

Sånn ellers når jeg er hjemme i ferier, vasker jeg første- og andreetasjen, vasker opp og lager middag en - to ganger i uka. Får 1000 kr måneden for det, samt betalt abonnement (må betale resten av telefonregninga selv riktignok, men den er sjelden på mer enn en hundrelapp eller to).

Lenke til kommentar

Jeg er 16 år og har ingen ting jeg MÅ gjøre, men jeg velger å gjøre litt forskjellig for ukepenger. Det eneste faste jeg gjør er å vaske badet og rommet mitt hver uke, skal begynne å hjelpe til med klesvasken nå snart i tillegg. Ellers passer jeg ofte søsteren min og lager middag sånn av og til.

 

Får 200 kr i uken og ellers betaler mamma og de både busskortet, mobilregningen (den er på 200 kr), klær og av og til andre ting og, om jeg overtaler dem.

 

Jeg kommer til å gå på en stor smell den dagen jeg ikke har det like lett som nå. :ph34r:

Lenke til kommentar

19 år. Jeg hjelper til der det trengs, ta ut av oppvaskmaskinen, vaske klær, rydde rommet, gå tur med hunden osv når de spør. Får ikke noe ukelønn eller noe, men får penger når jeg trenger, som sydenturer, verkstedregninger osv. Har jobb, så lommepenger fikser jeg på egenhånd.

Lenke til kommentar

15, Bærer ved og vann, hogger ved, hjelper mitt kvinnemenneske av en mor med dataproblemer.

 

Får til og med 70 i ukelønn om jeg rydder, støvsuger og vasker rommet mitt på topp.

 

Unnskyld meg for mitt ordbruk og og en rekke andre ting, men faen å sur jeg blir på slike som får dirtmasselig med penger uten å gjøre noe.

 

Gratulerer med å være i en familie uten pengeproblemer, men fy fader alikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...