Takkformeg Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Visste ikke om jeg skulle putte det i stereo eller styling delen av forumet, men putta det her iom jeg søker etter klistremerker som "forteller" hva jeg har i bilen:P Så.. Jeg lurer på hvor man kan få tak i klistremerker med logoen til f.eks Pioneer, Alpine og kicker? Jeg har lyst på en streamer i toppen av bakruta blant annet. Kan gjerne være web sider, men helst norske. (Moderator må gjerne flytte tråden om han mener den passer bedre i styling delen av forumet) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 slikt reklamematriell er det vanligvis forhandler, importør, produsent e.l. som har. noen gir det bort andre selger det til deg. så ta kontakt med de. eller google "pioneer klistermerke" "pioneer streamer" osv osv,med eller uten "" er helt opp til deg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 får ta å spørre hos bilradio'n da Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Da ble det bare til at jeg bestilte hos dekaltrim.nu Var på torshov å spurte men Alpine og pioneer nekta å sende de no klistermerker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå