Xzan Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tenkte og bytte ut toweret mitt da jeg begynner og bli passe lei støy og detta Fractal kabinettet til prisen var jo helt genialt.. Men i samme slengen må jeg bytte kjøler.. Har en Zalman 9xxx something akkurat nå og den bråker noe SINNSYKT.. Muligens fordi jeg har rota bort hastighetjusteringen til den.. Men uansett.. Hva er det og anbefalle om dagen? Forøvrige specs: X6800 og Ultra 8800 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Det er et veldig godt kabinett det ja, men anbefaler å kjøpe med to slike 140mm vifter fra fractal, og sette de i toppen. Hele kabinettet har bitumenplater, og det isolerer varmen ganske mye når man nesten ikke har noe som hjelper til å fjerne varmen. CPU-kjølere finnes det jo en haug av, og mye å velge i. Men denne fra Noctua skal visst være ganske stillegående og god. Endret 15. juni 2010 av Randeboy Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Takk for tipset! det skal jeg gjøre.. Har du noe forslag som ikke koster like mye som kabinettet selv a? Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Gikk for en Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2.. Billig og helt OK.. Dere kan lukke, slette eller arkivere denne tråden.. Lenke til kommentar
hallvardr Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Gikk for en Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2.. Billig og helt OK.. Dere kan lukke, slette eller arkivere denne tråden.. Fornøyd med valget? jeg vurderer denne vs Freezer Extreme. Er ute etter en helt lydløs pc. Leste en test der viften på denne kan høres litt av og til Endret 3. juli 2010 av hallvardr Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvis du vil ha en helt lydløs PC kan du kjøre passivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå