Jarle_56 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei, fikk for en uke siden en henvisning av legen min til å fjerne mandlene mine da jeg har vært mye plaget med halsvondt og hovne mandler. Hun henviste meg til et sted hun mente var bra, men jeg har hørt en del negativt om stedet. Uansett er det ikke aktuelt da disse kun utfører vanlig operasjon med narkose. Jeg vil for alt det er verdt UNNGÅ narkose da jeg ikke liker tanken på å ikke være tilstede. Og når det finnes laserbehandlinger skal jo ikke dette være noe å stresse med, derfor spør jeg; Har noen her fjernet mandlene med laser i Oslo? Hvilken klinikk og kan du anbefale/fraråde stedet? P.s Jeg ser helst etter steder som gjør dette med offentlig avtale (altså at man bare betaler egenandel) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Har legen din informert om at slike plager ofte forsvinner når man blir eldre? Hos mange så forsvinner de helt i begynnelsen av tyveåra. Lenke til kommentar
Jarle_56 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Nei, min tilstand har blitt verre. Setter veldig stor pris på om noen vet om noen steder som utfører dette med laser. Dette er et inngrep jeg vil gjennomføre- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå