skinnybones Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei Jeg har lagt inn win 7 på både stasjonær og laptop. Og på begge har jeg det samme problemet. Jeg bruker f.eks meida player classic til å se filmer med, og vil ha dette som standarprogram. så jeg går på kontrollpanel og tildeler de programmene jeg vil skal starte i MPC. Og rett etter jeg har endret, så funker dette veldig bra. men over tid, eller hvis jeg starter maskinen på nytt, så endres det gang på gang tilbake til å starte winamp. dermed må jeg høyreklikke og trykke "åpne med" hver gang jeg skal se noe. irriterende i lengden. en anen ting er at jeg liker å ha ikonene på rekke nederst på skjermbildet. men her skjer det samme når det har gått noen minutter eller restart; ikonene endrer plass. også veldig irriterende. noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvordan skrur du av datamaskinen? Powerknappen? For at slike innstillinger skal bli lagret må du trykke Start->Slå av/Restart. Kutter du bare strømmen blir ikke slike endringer lagret i profilen Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 slår av og restarter på vanlig korrekt måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå