lisA- Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Har nettopp meldt flytting til en i familien. Skal bare bo her til jeg finner meg noe eget, så derfor gidder jeg ikke bestille sånn klistremerke fra posten for å merke postkassen med. Tror dere posten kommer fram hvis jeg bare skriver navnet mitt på en lapp og taper den på postkassen? Har noen her gjort det selv? Stresser litt med å få bostedsattest fra folkeregisteret. De hadde ikke klart å registrere navnet på han som eier leiligheten jeg hadde skrevet i C/O feltet og det går utrolig treigt med dem. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kommer vel litt ann på hvor stort sted du bor... Jeg bor nå på et lite sted, og da holdt det å si ifra til postbudet en dag, så kom posten dit står ikke noe navn på postkassa Lenke til kommentar
Visi Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Bor til daglig i en studentby i trondheim, og der har jeg bare skrevet navnet mitt på en lapp og tapet det på postkassa. Det fungerer ypperlig for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå