morgan_kane Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er det muligheter for å lagre et dokument på minnepenna min og i mine dokumenter med å bare lagre dokumentet en gang? Lenke til kommentar
DCG Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det korte svaret er vel nei. Det du kan gjøre er å sette på AutoRecover og få den til å lagre filen din til et sted du spesifiserer, men da må den også settes til å lagre ofte. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nja, er vist mulig, men ser jaggu ikke ut til å være en lett oppgave. Du kan jo selv se over denne siden hvor det står en oppskrift på dette med lagring på flere steder. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du kan også gjøre dette med en makro i ...&%#.. huff Word er bare så ikke i slekt med Excel. Du kan sannsynligvis gjøre dette med en makro. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Linken til neruen forteller det som er nødvendig, også når det gjelder makroer. Les NØYE advarslene også. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Du har selvfølgelig rett, en makrokjøring istedetfor "vanlig lagring" funker. Jeg fant bare brått ut at Worddokumenter ikke har et BeforeSave -event, som er uendelig praktisk i Excel. Bruker det hele tiden både for å diktere ønsket filtype/plassering og for å beskytte originaler mot overskrivning. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det tror jeg på. Det er en del sånne ting som savnes i Word ut fra det jeg har hørt (er dessverre ikke VBA-kompetent nok selv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå