alex123 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei ! Har fått i oppgave om å drøfte i hvilken grad nordmenn er på religiøs søking i vår tid.. Linker og flere innspill hadde vært fint. Lenke til kommentar
Zjukov Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei ! Har fått i oppgave om å drøfte i hvilken grad nordmenn er på religiøs søking i vår tid.. Linker og flere innspill hadde vært fint. Eksamen? Muntlig? Ungomdsskole/videregående? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hei ! Har fått i oppgave om å drøfte i hvilken grad nordmenn er på religiøs søking i vår tid.. Linker og flere innspill hadde vært fint. Norges kong Harald og dronning Sonjas datter, prinssese Märtha Louise som har absolutt alt hun trenger, står bak dette > http://www.astarte-education.com/eng/ Endret 15. juni 2010 av IHS Lenke til kommentar
alex123 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Eksamen, muntlig, videregående.. Har du info ? Takk Lenke til kommentar
Zjukov Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Eksamen, muntlig, videregående.. Har du info ? Takk Det meste grunnleggende står i religionsboken din. Nyreligiøsiteten har blomstret opp. Det finnes flere svar på hvorfor. Forskjellen er at man i nyreligiøsitet ofte har en større frihet, og man får i mange tilfeller muligheten til å skreddersy sin egen tro. Du kan jo reflektere over hvordan religion før i tiden var mer basert på frykt og uvitenhet. I dag sitter vi med større kunnskap og valget vi tar påvirkes av det. Det blir også stadig mer sosialt akseptert. Lenke til kommentar
alex123 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Takk, det var bra argumentasjon.. Men hvilken bok referer du fra.. Står ikke så mye i boken min om religiøs søkning? Lenke til kommentar
Zjukov Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Takk, det var bra argumentasjon.. Men hvilken bok referer du fra.. Står ikke så mye i boken min om religiøs søkning? Jeg antar de fleste bøker. Står eventuelt noe under moderintet og nyreligiøsitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå