Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Naturfag muntlig eksamen 3.klasse

Anbefalte innlegg

Kom opp i naturfag muntlig eksamen i dag, skal opp på torsdag. Vi får ikke vite noe emne i forveien, så derfor må jeg lese hele naturfagsboka opptil mange ganger. Er det noen som har noe tips om hvordan dette skal gå bra? Er ikke akkurat den beste som greier å huske det èn akkurat har lest. Her er det bare å komme med forslag! For trenger det FORT! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk 3. klasse hadde jeg sammendrag av hele narutfagsboken i skriveboken min.

Først lese hele kapittelet, så skrive sammendrag av kapittelet, så gjøre oppgaver, helst uten å bruke notatene i det hele tatt. Om du lete frem svarene, så let igjennom det du selv har skrevet (aldri bruk direkte avskrift om det kan ungås)

Ved å gjøre dette, samler du mest mulig informasjon på minst mulig plass. Når du da får emnet ditt, kjører du gjennom gjeldende kapittel, og voilà, du består :)

Nå skal det sies at jeg elsker naturfag. Jeg kunne gått med en meget lett, men velfortjent, 6, men jeg jobbet så mye ved siden av skolen, så jeg eide ikke konsentrasjon. Jeg hjalp derimot en kollega av meg å bestå en naturfageksamen hun hadde strøket på to ganger allerede :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...