Nimrad Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) I følge prisguide veier mitt Samsuns LE40A656 TV 21 kg ca. Jeg er på utkikk etter en måte å utnytte plassen på mitt lille rom og vurderer derfor et veggfeste. Hvis dere ser på bildet ser dere hva jeg er ute etter. Jeg må kunne tilte TV-en nedover. (sett ovenfra) Endret 15. juni 2010 av Nimrad Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Noe slikt som dette? Denne kan du også få kjøpt i butikk hvis du vil se på den. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Se på bildet mitt da, hvordan skal jeg kunne se TV-en fra senga med et slikt oppheng? Jeg har kikket på utallige oppheng, men ingen har lang nok arm til at jeg kan snu den 90 grader og se fra senga om jeg henger opp(for da tar TV-en i veggen). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Beklager, men skjønte ikke stort av tegningen før du sa hva det var. Eneste jeg kan tenke meg kan være stort nok er Vogels EFW8345. Den kan du få opptil 56cm ut fra veggen så vidt jeg kan se og tv'en din er 99,8 cm brei. Da burde du ha klaring til dette og til det feste kan du kjøpe tiltmoduler å sette på. Regn med å betale oppimot 2.500 kr. på nettet inkl. frakt for dette, eller oppimot 3.000 kr. i butikk. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Okey, var litt dyrt det. Hadde ikke tenkt å gå noe særlig over tusenlappen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du må nok opp en del i prisklasse for å få i pose og sekk som du er på jakt etter. Du har muligens et alternativ her. Det skal visstnok komme opptil 51 cm ut fra veggen og da burde det gå akkurat, men tør ikke å garantere for dette da jeg aldri har sett feste selv. Prisen er hvertfall noe mer den du hadde tenkt. (1500 kr. +/- inkl frakt) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Kanskje jeg må lage noe selv da. Jeg fant f.eks. dette hvor jeg jo har fått i pose og sekk på en måte, trenger bare en litt lenger arm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå