Orak Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hva med en "Hovedkort / Minne etc" topic ? Mye spørsmål om hvilket minne som klokker lengst osv. så det hadde vært ganske aktuelt med en slik topic synes jeg.. Håper dere tar mitt "ønske" til følge.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 så enig så enig. Jeg trodde "twinmos m/winbond" skulle foregå i en tråd, siden den faktisk lå (ligger?) på topp 15 lista hele tida, men neida... det simpelthen FLORERER med "twinmos m/winbond" tråder DrErling Lenke til kommentar
Orak Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 så enig så enig. Jeg trodde "twinmos m/winbond" skulle foregå i en tråd, siden den faktisk lå (ligger?) på topp 15 lista hele tida, men neida... det simpelthen FLORERER med "twinmos m/winbond" tråder DrErling helt enig Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Du mener noe slikt som dette: http://forum.overklokking.no/viewforum.php?f=124 :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå