HelloKjersti Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sjarmoffensiv med Kinect og slankere X360. Les mer Lenke til kommentar
wotg Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Må si at den nye 360 boksen ser veldig sleek ut. Av siste generasjon spillconsoller (wii, PS3, 360) Så må jeg si at 360 har klart seg best. Kinect er en smart taktikk av MS. De har mulighet til å kapre en helt ny kundemasse, som ikke er superopptatt av grafikk, HDlyd osv. Noe som betyr at MS sikkert kan tyne 2-3 år til ut av 360. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg skal definitivt ha nye XBOX 360, og Kinetic! Kinetic er noe helt annet enn hva Wii kan by på, tror Kinetic kan åpne en helt ny verden innenfor spilling! ~ Mortis Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Kinect, desverre T_T Men, Må si jeg er litt interessert hvordan ting blir utover nå Dansespill hørtes jo litt artig ut! Pluss siden den registrerer lyd og så kan man jo kanskje få til en del kule "Seaman" aktig spill ^^. Kinectimals kan jo kanskje være litt søtt spill. Spørs hvor avansert det er og slikt da. Endret 15. juni 2010 av Aeris Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kan meddele at jeg har forhåndsbestilt en slik fra DustinHome! ~ Mortis Lenke til kommentar
Gromlin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mon tro om Spillverket klarer å benytte seg av en form for live-chatt fra konferansene (dere har jo Twitter allerede for eks.)? Er strengt talt ikke så spennende å lese om avsløringer fra pressekonferansene timesvis senere, når man kan se de i HD og fullskjerm med 30 sekunders forsinkelse. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Fankern at jeg skaffet meg en Xbox 360 nå da. Fikk den i forrige uke. Hadde jeg ikke det, hadde jeg glatt kjøpt den nye, for den var jævlig rå! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har en 360 og ser ikke helt poenget med å bytte ut den pga nytt design. Same shit different wrapping, haha ;-) Blir interessant å se hvordan man skal gå fremover, gasse, skyte noen med AK47 osv med Kinect, hvis det i det hele tatt er mulig? Gleder meg mest til i kveld jeg og SONY sin pressekonferanse, ble litt skuffet over Microsoft. Blir nok MOVE til min PS3 Dere vet at dere kan se hele greia live på www.youtube.com/e3 ? kl 21.. Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 så dagens xbox 360 har ikke innebygget wifi? Wow.. haha Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Trist å ikke ha noen saklige argumenter, men dette er noe forbanna piss! Håper Microsoft flopper big time. Kinectimals !!! AAAAAAAAH! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Spørs om ikke en sånn vurderes kjøpt sammen med Kinect, til tross for både førstegenerasjons Xbox360 og PS3 fra før. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 New Xbox 360 250GB (Slim) Very First Unboxing By Engadget - Microsoft E3 2010: http://www.youtube.com/watch?v=ACs0h-UdFqg&feature=related Edit: http://www.dustinhome.no/pd_5010462028.aspx? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 360 i ny plastic fantastic kaffetrakterdesign med høyere WAF, lavere støynivå, noe så banebrytende som wifi, Kinect som virker like presist som Wii-røkkelet, og gamle 360-harddisker funker ikke i den nye. Fantastisk presentasjon av fint lite. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Skuffende at de ikke har laget samme løsning som PS3 har når det gjelder å putte i spillene. Tungvint med skuffen som kommer ut når Xboxen står på høykant. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen andre som la merke til at folka måtte stå helt stille med armene nede mens de dreiv å demonstrere Kinect? Jeg likte "Pause/Play" prate funksjonen. Men det virker treigt å måtte hvile hånden oppå iconer for å aktivere de. Danse spillet såg flott ut på Kinect....i motsetting til Wii sitt hvor jeg ser ikke pointet med å danse siden du kan heller bare vifte med kontrolleren. Var også en del delay med bevegelsene, men dette kan også være input delay til skjemen. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Noen andre som la merke til at folka måtte stå helt stille med armene nede mens de dreiv å demonstrere Kinect? Jeg likte "Pause/Play" prate funksjonen. Men det virker treigt å måtte hvile hånden oppå iconer for å aktivere de. Danse spillet såg flott ut på Kinect....i motsetting til Wii sitt hvor jeg ser ikke pointet med å danse siden du kan heller bare vifte med kontrolleren. Var også en del delay med bevegelsene, men dette kan også være input delay til skjemen. Vi har testet Dance Central. Det kommer sak om dette etterhvert. Kan si såpass at det var veldig moro Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Ohhhh, gleder meg å lese om det! Blir det lenge til? Endret 16. juni 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg