Jooose Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Klokken er nå halv tre og jeg skal opp klokka 6. Orker ikke legge meg siden jeg ikke får meg opp med bare tre timers søvn. Det har seg sånn at jeg ikke vil legge meg midt på dagen fordi da får jeg så køddete døgnrytme. SÅ!- Jeg ser etter måter å holde meg våken på Være våken i 2-2,5 dager er null problem i ferier osv. men litt stress siden jeg sto opp halv fire i går natt. Hva sier dere? Cola? Kaffe? Red Bull? Sjokolade? Tur? Alt hjelper! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Husk å hold hjernen opptatt. Se på TV, surf rundt på forumet, les en bok, reparer TV-en, eller whatever. Du skjønner hva jeg mener. Verste å gjøre hvis du skal holde deg våken er å ikke gjøre noe. Da blir du døsig med en gang. Kaffe, cola, og andre ting hjelper også veldig. Jeg har ikke prøvd å gå tur før, men det må jo være greit å få bevegd seg og fått frisk luft for å holde deg våken? Lenke til kommentar
koots Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Husk å hold hjernen opptatt. Se på TV, surf rundt på forumet, les en bok, reparer TV-en, eller whatever. Du skjønner hva jeg mener. Verste å gjøre hvis du skal holde deg våken er å ikke gjøre noe. Da blir du døsig med en gang. Kaffe, cola, og andre ting hjelper også veldig. Jeg har ikke prøvd å gå tur før, men det må jo være greit å få bevegd seg og fått frisk luft for å holde deg våken? I dette tilfellet går "se på tv" og "les en bok" i kategorien ikke å gjøre noe. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ødelegge du døgnrytmen med en liten lur midt på dagen? Vist du skal holde deg våken er det enkelt med aktiviteter som James Whistler skrev i posten. Min menig er nå å sove litt siden det ikke ødelegge rytmen og ligge ned en par timer, men blir det en vane ødelegge du døgnrytmen uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå