Zarfax Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hahaha, er en del sånne der jeg trener også. Endret 10. september 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Jeg svetter mye når jeg trener. Finnes det noen måte å redusere mengden svette på? Er det fordi jeg er feit? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tviler på det... Let me know hvis du finner ut av det a Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Jeg svetter så mye at genseren jeg har utenpå en t-skjorte blir gjennomvåt på ryggen, samt noen steder på magen ... Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ikke ha en genser utenpå da vel. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ser ikke greia med å trene med genser på Jeg pleier å trene i en lett 'teknisk' t-skjorte og shorts. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg svetter selv mye, men har begynt å ikke bry meg om det. Du er jo på trening, og hva er vitsen med å trene hvis ikke man skal ta i et tak? Ellers har jeg et lite håndkle som jeg bruker til å fjerne det meste av svette fra huet, og en Nike t-skjorte som ikke blir tettsittende og gjennomvåt når man svetter. Lenke til kommentar
gommle Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bruk svarte klær. Jeg så forøvrig en kar som tok knebøy med pute. På tærne. Mens han så rett opp i taket. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Det at man svetter mye har med forbrenning å gjøre. Om man hyppig må kjøle ned og varme kroppen bruker man mye kalorier (det som regulerer kroppstemperatur). En kalori er den energimengde som skal til for å heve temperaturen av ett gram vann én Kelvin, ved et trykk på én atmosfære. Endret 19. september 2010 av Aviaton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå