Gjest Lise Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei. Jeg har hatt litt vondt i kjeden, eller kjedeåpningen. Da jeg og typen skulle ha sex gjorde det ganske vondt og jeg blødde litt. Er det noen som har en anelse om hva det kan være? Jeg har aldri blødd under sex før, og det var ikke noe "wild" sex heller. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du er/var vel ikke jomfru (Dumt spørsmål, kanskje), bare for å få det ut av mulighetene? Hva med å spørre på klara-klok? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mangel på glidemiddel, kan det høres ut som. Evt at du har fått en rift, enten av klær e.l. eller av kjæresten din. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 En gjestepost som reklamerte for et utenlandsk kosttilskudd er slettet. Problemer med tørrhet har de greie og rimelige remedier for på apoteket. Er det en rift så la den gro før du prøver igjen. Fortsetter problemet så oppsøk en lege og få fastslått årsaken. Geir Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg er ikke jente, men kjøre brannbil? Lenke til kommentar
Gjest Lise Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nei, jeg var ikke jomfru. Jeg blødde ikke første gangen jeg hadde sex faktisk, men siden dette er nesten to år siden, og jeg har hatt sex regelmessig tror jeg ikke det kan være grunnen. Jeg hadde heller ikke mensen. Jeg har hatt problem med at jeg har vært for tørr med tidligere partner, så jeg tror faktisk ikke det kan være det som var problemet heller. Jeg "avstår" litt fra sex nå, i tilfelle det er en rift, det burde vel ikke ta så alt for lang tid.. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Typen din har sikkert fått seg enn litt lengre enn før, og har derfor klart å bryte jomfruhinna di Endret 15. juni 2010 av Nani. Lenke til kommentar
Gjest Lise Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det kan vel ikke være mulig? Jomfruhinnen skal vel ikke sitte så utrolig langt inn, og jeg har jo hatt sex mange ganger etter den første gangen. Trodde egentlig at det var ganske mange som ikke blødde første gangen de hadde sex jeg. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det kan vel ikke være mulig? Jomfruhinnen skal vel ikke sitte så utrolig langt inn, og jeg har jo hatt sex mange ganger etter den første gangen. Trodde egentlig at det var ganske mange som ikke blødde første gangen de hadde sex jeg. Kommer vel veldig an på hvilken type jomfruhinne man har/har hatt Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Som nevnt tidligere: "En gjestepost som reklamerte for et utenlandsk kosttilskudd er slettet. Problemer med tørrhet har de greie og rimelige remedier for på apoteket. Er det en rift så la den gro før du prøver igjen. Fortsetter problemet så oppsøk en lege og få fastslått årsaken." Dette kan jo være problemet. Prøv med glidemiddel. Dersom det fortsetter kan det være lurt å vente noen dager/uker for å se om riften har grodd : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå