Gå til innhold

Må jeg bestille nytt simkort (mikrosim) til iPhone 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som AKIRAx24 hinter til kan du "lage" ditt eget mikrosimkort ved hjelp av en saks og et normalt simkort. Hvis du heller vil ha et ordentlig simkort, planlegger de fleste operatørene å tilby mikrosimkort mot slutten av sommeren.

Ta kontakt med din operatør for mer informasjon.

Lenke til kommentar

Som AKIRAx24 hinter til kan du "lage" ditt eget mikrosimkort ved hjelp av en saks og et normalt simkort. Hvis du heller vil ha et ordentlig simkort, planlegger de fleste operatørene å tilby mikrosimkort mot slutten av sommeren.

Pratet med Telenor idag, han kundebehandleren der ante ikke :S

han bad meg om å spørre telekiosken eller lignende :S

Lenke til kommentar

Pratet med Telenor idag, han kundebehandleren der ante ikke :S

han bad meg om å spørre telekiosken eller lignende :S

Ring tilbake (09000?) og henvis til denne artikkelen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg sendte mail til Telenor og jeg fikk beskjed om at det kunne de sende til meg uten problemer. Eneste var at mitt gamle simkort ville bli deaktivert med en gang de sendte det nye.

Takk! Dette svaret har jeg lett lenge etter. Skal bestille Iphone 4 fra apple.no, med 3 ukers leveringstid ;> Da bestiller jeg ett microsim når jeg har motta iphonen

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...