espen1991 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei har et spørsmål som undrer meg veeeeldig! Den nye iphone bruker "micro-sim" wtf er det? betyr det at jeg må bestille nytt simkort fra telenor? Fint med svar Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 2 sekunder i Google: AKIRA Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Som AKIRAx24 hinter til kan du "lage" ditt eget mikrosimkort ved hjelp av en saks og et normalt simkort. Hvis du heller vil ha et ordentlig simkort, planlegger de fleste operatørene å tilby mikrosimkort mot slutten av sommeren. Ta kontakt med din operatør for mer informasjon. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Alternativt kan du kjøpe en slik enhet. Denne enheten forvandler ditt nåværende simkort til et mikrosimkort. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Som AKIRAx24 hinter til kan du "lage" ditt eget mikrosimkort ved hjelp av en saks og et normalt simkort. Hvis du heller vil ha et ordentlig simkort, planlegger de fleste operatørene å tilby mikrosimkort mot slutten av sommeren. Ta kontakt med din operatør for mer informasjon. Pratet med Telenor idag, han kundebehandleren der ante ikke :S han bad meg om å spørre telekiosken eller lignende :S Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Som AKIRAx24 hinter til kan du "lage" ditt eget mikrosimkort ved hjelp av en saks og et normalt simkort. Hvis du heller vil ha et ordentlig simkort, planlegger de fleste operatørene å tilby mikrosimkort mot slutten av sommeren. Ta kontakt med din operatør for mer informasjon. Pratet med Telenor idag, han kundebehandleren der ante ikke :S han bad meg om å spørre telekiosken eller lignende :S Ring tilbake (09000?) og henvis til denne artikkelen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg sendte mail til Telenor og jeg fikk beskjed om at det kunne de sende til meg uten problemer. Eneste var at mitt gamle simkort ville bli deaktivert med en gang de sendte det nye. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg sendte mail til Telenor og jeg fikk beskjed om at det kunne de sende til meg uten problemer. Eneste var at mitt gamle simkort ville bli deaktivert med en gang de sendte det nye. Takk! Dette svaret har jeg lett lenge etter. Skal bestille Iphone 4 fra apple.no, med 3 ukers leveringstid ;> Da bestiller jeg ett microsim når jeg har motta iphonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå