Gå til innhold

Hva skjer med E3 trådene?

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Hva skjer med både diskusjon.no og gamer.no forumene. Har sett frem til å lese side på side på side med inntrykk fra Microsoft konferansen. Men det er jo såvidt det er kommet noen innlegg. Har forumet vært nede eller??

Satt vi ikke flere titalls personer å skrev så tastaturet smeltet i fjor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe av grunnen er nok at Gamer.no har startet en chat-tjenste, der de fleste (inkludert meg) delte sine inntrykk under konferansene. Trist at forumet har blitt mindre aktivt ja, men det er vel en naturlig effekt av at forumet ble splittet, selv prøvde jeg hvertfall å opprette en tråd for pressekonferansen til MS, noe jeg hadde planer om å gjøre også for Sony og Nintendos, men droppet det da aktivitet i Microsoft-tråden var heller laber. Sammenlignet med tidligere år der hver tråd gjerne har nådd 50 sider mot slutten av sirkusset, er under 20 poster i årets nesten ugjenkjennelig til Diskusjon.no å være.

Synes for øvrig det burde legges mer vekt på spillforumene fra administrasjonens side, noe jeg også har uttrykt tidligere. Nesten ingen aktive moderatorer, dårlige emnetitler som blir stående og spam som ikke blir slettet hjelper ikke akkurat på kvaliteten. Skulle hatt en egen admin for Spill-delen, en som kan erstatte den jobben TST gjorde.

Lenke til kommentar
Synes for øvrig det burde legges mer vekt på spillforumene fra administrasjonens side, noe jeg også har uttrykt tidligere. Nesten ingen aktive moderatorer, dårlige emnetitler som blir stående og spam som ikke blir slettet hjelper ikke akkurat på kvaliteten. Skulle hatt en egen admin for Spill-delen, en som kan erstatte den jobben TST gjorde.
Akkurat dette kan du klage over i "Tilbakemelding til redaksjonen" noe jeg syns du bør gjøre.
Lenke til kommentar
Akkurat dette kan du klage over i "Tilbakemelding til redaksjonen" noe jeg syns du bør gjøre.

Done: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1240956

Ikke veldig god tid, så kunne sikkert skrevet bedre og mer utdypende, men burde få frem poenget. Skriv gjerne i den tråden dere og, så de øvre makter skjønner at dette er noe fler bekymrer seg for :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...