Sjohej Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei:) hva synes dere er best av Modern warfare 2 og Battlefield bad company 2? kom med argumenter om hvorfor det ene er bedre eller dårligere enn det andre. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Like bra er ingen opsjon eller? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Tja, teamwork versus free for all? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 litt for lett spørsmål syns jeg. BC2 seff, har dedicated, flere folk på mapsa, bedre maps, kulere fysikk ved tanke på kulebaner og explosjoner, myemyemye mer intenst og du slipper 10 år gamle smågutter som bare løper rundt og sutrer om noobtube. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 MW2 var en stor skuffelse. Det var faktisk dårligere enn MW1. BC2 hadde en del nyvinning, og er mye mindre frustrerende å spille (slipper å tape mot en atombombe, AI-helikopter og annet tull). Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Eier begge spillene vil si at BC2 er langt mer underholdende. MW2 er langt enklere enn BC2. Det beste BF-spillet er fortsatt BF1942 som er den første i BF serien. Der var det ikke unlock, tubes, eller commando tull, det var et spill for ekte nerder... Jeg mener menn! Endret 15. juni 2010 av Lube Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Har selv MW2. MW2 er som nevnt ovenfor: Free For All. Har man ikke noen venner å spille med på MW2, så er det i større grad dødfødt med teamplay. Hvis du liker teamplay, så gå for BC2 (evt BF2, det er slettes ikke dårlig!) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Har både Mw2 og BC2. Har mest lyst å gå i butikken og tvinge tilbake pengene jeg brukte på mølet MW2! Hele spillet er bare dritt. det er vanligvis fullt av ting i luften som dreper deg hvert sekund! Camperene er overalt, Noobtubers, Knife runners, Shotgun runners, sprayers, hackers, nuke farmers, idioter, Mic spammers, rasister. JEG BLIR GAL!!! Men BC2 anbefalest på det varmeste Endret 15. juni 2010 av NoNamesLeft 2 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Har både Mw2 og BC2. Har mest lyst å gå i butikken og tvinge tilbake pengene jeg brukte på mølet MW2! Hele spillet er bare dritt. det er vanligvis fullt av ting i luften som dreper deg hvert sekund! Camperene er overalt, Noobtubers, Knife runners, Shotgun runners, sprayers, hackers, nuke farmers. JEG BLIR GAL!!! Men BC2 anbefalest på det varmeste Er helt enig i det du skriver. MW2 er et søppelspill. +1 Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 De første ukene var mw2 bra, skikkelig bra. Så kom alle slags horunger å ødela spillet. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Nå har jeg ikke spilt BC 2, men jeg har inntrykk av at det er overlegent MW 2 hva gjelder flerspillerdelen. MW 2 hadde en upåklagelig enspiller-kampanje, men dessverre forsømte de oss ganske meget når det gjelder flerspilleredelen. Det verste av alt er at det mangler såkalte dedikerte servere. Hvis flerspiller er viktig for deg, så er BC 2 et soleklart valg. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 jeg må bare komme med ett spørsmål: jeg har sett på youtube at man kan "spotte" med xbox og playstation, jeg lurte på om man kan gjøre det på PC? (snakker selvfølgelig om bc2) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 jeg må bare komme med ett spørsmål: jeg har sett på youtube at man kan "spotte" med xbox og playstation, jeg lurte på om man kan gjøre det på PC? (snakker selvfølgelig om bc2) JA ! er jo det viktigste med hele spillet Q for å spotte Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har begge spillene. Personlig liker jeg Bad Company 2 bedre enn MW2 for øyeblikket. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som vet hvordan systemkrava BC2 er i forhold til MW2? Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 du kan sjekke om du har bra nokk pc på: can you run it bare søk på google;) Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 har begge, liker ingen. Hater å spille fps online med kjøretøy, fly osv Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 har begge, liker ingen. Hater å spille fps online med kjøretøy, fly osv Merkelig av deg å kjøpe Bad Company 2 da. Det burde ikke komme som noen overraskelse at det var fullt av kjøretøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå