thomassit0 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som har peiling på hvorfor denne ikke fungerer ? Java VM'en til BlueJ henger seg hver gang jeg prøver å kjøre den, og ingenting skjer i Eclipse. import java.util.Scanner; class bucky6 { public static void main (String args[]) { Scanner thomas = new Scanner (System.in); System.out.print (thomas.nextLine() ); } } Lenke til kommentar
oransjeFugl Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Funket fint til meg i Eclipse. ubuntu. Endret 15. juni 2010 av oransjeFugl Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 nextLine() fjerner \n på slutten av linjen. Det er ikke sikkert at terminalen din skriver ut linjen før den får en \n. Prøv å bytt til System.out.println(). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Skjedde det samme da og. Er vel en merkelig bug et eller annet sted. Endret 16. juni 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som har peiling på hvorfor denne ikke fungerer ? Java VM'en til BlueJ henger seg hver gang jeg prøver å kjøre den, og ingenting skjer i Eclipse. Du sier "det ikke skjer noe" i Eclipse - da går jeg ut ifra at du mener det ikke skjer noe etter at du taster inn en tekst i Console-vinduet og trykker enter? Hos meg (Eclipse, Win7) fungerer programmet fint både i Console og cmd. Jeg skriver noe, trykker enter, og programmet returnerer det jeg skrev på ei ny linje. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Nå fungerte det faktisk i Eclipse, sist gikk det ikke an å skrive noe i console vinduet. Men BlueJ vil ikke ta den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå